Isnin, 20 Oktober 2014

HOT! Komen Ustaz Kazim Tentang Kempen 'Melayu Boleh Pegang Anjing'


Apa komen Ustaz Kazim tentang kempen gila ini?



Kesian si bangang bawah ni jadi lembu dok pegang anjing..



Apa nak jadi dengan budak melayu Islam lani? Akai dah takdak ka?

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesia aku tengok kat gambar bebudak perempuan Melayu kat dalam gambar tu. Tengok yang sebab pakai baju kuning tu ....boleh sengeh sambil dapat pegang anjing. Apa lah BODOH sesangat gadis2 Melyau kat atas tu.Kalay pegang sebab terpaksa, aku faham lah. Ini pegang sebab suka2. Lopas ni apa pulak - pegang anak babi? Kalau nak pegang babi tak ada hal. ko orang pergilah pegang ahli2 DAPpigs tu. Sama saja. Pada boypren depa dalam gambaq kat atas tu. aku nasihat kan ko orang pergi lah cari minah2 yang lobih baik dari depa yang dalam gambaq tu. Kalau pilih minah2 suey kat atas tu..RUGI gua cakap lu. Ko orang akan dapat barang yang dah DEFECT......RUGI!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Cu selak tudung tgk kot kot ada salib

Tanpa Nama berkata...

MEREKA BERKATA "TIDAK HARAM MEMEGANG ANJING LEPAS TU DI-SERTU.
"
KALAU DAH BEGITU, KENAPA TIDAK PELIHARA ANAK KHINZIR DAN BAWAK TIDUR KEMUDIAN SERTU, KAN LAGI OUTWARD LOOKING MALAY MUSLIMAH / MUSLIMAT DARI JADI MUSLIM KOLOT.

Tanpa Nama berkata...

SETUJU dgn pandangan BERNAS spt. biasa oleh Ustaz Kazim kita ni!

Nak HINA ISLAM/umatnya - si mamat yg. disyaki mamat-SODOM, yg. anjur PESTA pegang-anjing ni! Baik KDN periksa IC dia – betulkah ISLAM?!

Si BETINA PKRSODOM tu pula, aku syak sekoq lagi PENYAMAQ Islam - mcm. mak dia! Dia ingat dia 'ustazah' pula dah - dahlah tu MENGHINA pula USTAZ Dr. Fathul Bari!

Dari puak Melayu-LIBERAL-KANGKANG atau disyaki PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam ni nak buat kempen pegang/belai anjing oleh umat Islam (kat Barat pun tak dak perangai GILA-mcm. ni oleh umat Islam), baiklah puak HIPOKRIT ni buat kempen MENENTANG cara hidup si KAPIRDAJAL BINATANG BUAS yang MEROGOL ANJING dan pelbagai binatang, termasuk dlm. ZOO khas, di JERMAN/EU/US - lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html, Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013; dan di http://www.examiner.com/article/states-where-bestiality-sex-with-animals-is-legal , States where bestiality (sex with animals) is legal, August 8, 2011!

Dan aku tengok foto kempen tu, bukan main galak si KAPIRDAJAL dok tunjuk yg. "pakai tudung" pegang anjing!

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS BANGKAIBABI DAPBANGKAI yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, serta pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya, pakai tudung-kopiah dsbnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! Mereka juga menggunakan si ejen Bukan Islam dari Indonesia/Thai/Filipina yg. muka mcm. Melayu utk. jadi PENYAMAQ!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

Si KAPIRDAJAL yg. PEROGOL-PEROGOL ANJING/dan binatang lain di Barat yg. sungguh ‘MODEN‘ tu, mungkin diPUJA pula si Islam/Melayu-LIBERAL-KANGKANG atau PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam ni - dasar si HIPOKRIT BANGANG! Inilah jenis otak LONGKANG!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

Kalau pegang atas sifat terdesak memang aku faham...macam makan babi haram disisi agama tapi boleh jadi harus kalau waktu itu tiada makanan lain kecuali babi......macam pegang kote gak...harus pegang kalau nak kencing tapi haram bila mengepal utk tujuan melancap.

Tanpa Nama berkata...

Ke ada yg kurang dlm sukatan pelajaran agama Islam di sekolah sekolah ?
Mcm mana boleh ramai sgt yg jahil ni ?

Tanpa Nama berkata...

Kaum asing senang aje pergunakan Melayu, beri ceramah sikit, cakap pasal hukum sikit, Melayu yang berfikiran liberal dan logik terima bulat-bulat saja, Apa nak jadi? entahlah, harap Allah akan tolong mereka serta memberi petunjuk kepada merka.

HAMIDIsP berkata...

Lepas ni kempen peluk babi pula..

q0l0p berkata...


Memula dulu PAS kata dia ikut Pakatan Rakyat salah satu nak sebarkan Islam kepada Kafir2 tu. ni da terbalik!!! anak anak muda islam lak yang dok ikut Kafir2 tu.

Ada ker ahli DAP, PKR cina yang Masuk Islam.???

Apa komen Hadi???

SolitaireHunter berkata...

tahalluf siasi........

Tanpa Nama berkata...

Ingatlah wahai pemimpin2 PAS, kerana tahalluf siasi kau orang dengan DAP sekarang ini orang Islam begitu senang dipermain-mainkan dan diperbodoh-bodohkan. Kalimah Allah, pesta arak, pegang anjing adalah antara dosa-dosa besar PAS. Semoga Allah melaknati dan menghancurkan PAS sebelum umat Islam di Malaysia hancur.

Rasanya sudah sampai masanya orang Melayu bertindak seperti mana orang Indonesia bertindak terhadap orang asing dan pendatang yang ingin menjajah negara dan minda orang2 Islam di Indonesia. Hilangkan mereka dari bumi ini tanpa dapat dikesan sepertimana hilangnya MH370. Kalau kapal terbang pun boleh dihilangkan kenapa tidak manusia yang jauh lebih kecil? Fikir2kanlah.

profit berkata...

Semoga ALLAH memberkati usaha Syed Azmi

Tanpa Nama berkata...

Semua ni gila dan jauh lebih gila lagi kalau mmg benar2 melayu islam kita yg didalam gambar tu..atau mmg tu smua org flipina n indonesia yg diupah utk blakon jdi mlayu islam utk tjuan memperdajalkan...

Unknown berkata...

apa lah nak jadi sekarang ..agaknya mereka semua x sihat kot..kalau x sihat singgah yer ke blog kami mungking item yg sihat anda suka pastinya disana

AzharKM berkata...

Inilah hasil penyesatakn PAS. Punca semua ini adalah dari 'tahaluf siyasi' PAS dengan PKR DAP yang menghasilkan pemikiran sesat di kalangan org Melayu.

Jika dulu sebut pasal janggut pun macai PAS akan mengamuk kunun hina Nabi.. tp skrg pegang anjing babi.. berzina dengan pelacor pun tidka mengapa, asalkan menolak 'rasuah' UMNO BN?

Ini semua akan mengubah keberkatan dan Rahmat Allah SWT, menjemput kemurkaan Allah serta akan mengubah hati dan jiwa umat Islam sendiri bila sudah lemah iktiqad dan ijitihad yang songsang.

Tunggulah kehidupan umat Melayu akan kucar kacir dan akan jadi tidak bahagia lagi jika tiada taubat nasuha dan tiada pencegahan..

manusia2 laknatullah penganjur diatas adalah manusia2 munafik yang melancarkan BUDAYA BARU untuk MENGHINA ISLAM secara konsisten dan terancang.

APAKAH MASIH BUTA MATA HATI KITA dan BIARKAN semua ini bakal merosakkan anak cucu kita?

Takut dgn Tuhan dengan menolak syuhbah dan haram adalah selamat berbanding meniru budaya sesat ini.

Wallahualam.