Sabtu, 25 Oktober 2014

HOT! Luahan Hati isteri dan Anak Azhar Idrus Tentang Video Miripnya..


Satu Malaysia dah tahu tentang isu hangat yang melanda penceramah dan pendakwah terkenal, Ustaz Azhar Idrus. Biarpun pembantu beliau telah menafikan sekeras-kerasnya, namun isu ini tidak senyap begitu sahaja dan terus hangat dipaparkan di muka depan akhbar seluruhnya.

Selain Ustaz Azhar sendiri, insan lain yang terkena tempiasnya tentulah para isteri dan anak-anak beliau. Berikut kami paparkan luahan rasa hati para isteri dan anak Ustaz Azhar Idrus berkaitan isu ini untuk kita nilaikan;

Respon dari anak sulong UAI, Nur Madiha Asyikin.



Respon dari isteri pertama UAI, Rogayah Sulong


Respon dari isteri kedua UAI, Nisya Wan


Apapun isteri ke-3 UAI masih tidak memberikan sebarang kenyataan.

Apapun kita doakan semoga keluarga ini tabah menghadapi dugaan yang mendatang. Sangat tidak boleh diterima akal hanya kerana kewujudan video yang tidak sampai 1 minit dan dirakam dengan kualiti kamera ala potatot itu mampu membuatkan sesiapa sahaja percaya ianya adalah UAI. Ketika ini merupakan akhir zaman di mana para pelaku maksiat akan diangkat dan para ulama' akan dijatuhkan. Beringatlah saudara semua, usah dengan video tidak sampai seminit itu mampu membenamkan diri anda sebahagian dari mereka yang fasik selagi tiada wujudnya sebarang bukti ke jalan kebenaran.

Sumber Oh Media

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang betul Azhar Idrus tu. Cakap tak serupa bikin. Lebih buat kelakar daripada nak sampaikan ilmu.

Hamidi SP berkata...

Biasalah dugaan beristeri ramai ni..sabar..

Tanpa Nama berkata...

Belajar menginsafi dirisendiri jangan dok lawak ketawa menjadi Hakim hukuman kepada orang lain. Kepala sendiri berserah kpd Allah. Kepala org lain dok kau jadi modal ceramah gelak ketawa .membodohkan lembukan mangsa serakah.jangan menipu .berbohong

Tanpa Nama berkata...

Apa nak buat..


'WELKAM TO MALAYSIA'

negara kami penuh dengan skandal dan perkara tak masuk akal, tak kira siapa pun anda.. skandal dan kejutan pasti akan menjengah.

SELAMAT DATANG.

AHLAN WASAHLAN!

Tanpa Nama berkata...

klu itu bukan ustaz idrus kau terimalah balasan Allah. silap2 di dunia kau akan kena kifarah. Tidak hari In-Sya-Allah akan terima

Tanpa Nama berkata...

Tak wajib jawab, tak wajib repot.
Buat tak tahu aje.
Buang masa je dilayan, tambah stress lg ade le.
Tak lama, org lupa le.
Hidup perlu diteruskan, dakwah jgn ditinggalkan.
Tp apa pun ujian, muhasabah diri perlu dibuat.

Tanpa Nama berkata...

Polis xdapat nk siasat dan tangkap pnjenayah selagi tuan punya badan xbuat repot.
Nmpak gaya jika semua mangsa jenayah xde keinginan nk buat repot maka mkin gemok le pnjenayah.
Xmustahil org lain pula yg akan jd mangsa.

Apa salahnya buat repot bia polis siasat, bukannya berat pun buat repot.

Buat la repot dgn niat mbantu polis dan org awam dri jadi mangsa sterusnya.

Tanpa Nama berkata...

Jangan cakap pasal orang sekarang sudah kena diri sendiri, jangan hina orang.

Tanpa Nama berkata...

Biasanya penganut agama PAS akan buat solat hajat perdana untuk kes seperti yang menimpa uai ini ... tetapi nampaknya tiada cadangan untuk membuat solat hajat perdana ... dah lah report polis tidak mahu buat ... solat hajat perdana pun tidak mahu buat juga ... hem ... faham2 ajerrlah ...

Tanpa Nama berkata...

Salam,
saya bersimpati dengan aib ini pd beliau. Tapi saya amat setuju dengan dengan Tanpa Nama 6.51 PTG.

Kdg2 kita tak fikir kenapa Allah SWT buka aib beliau, Allah SWT Maha Berkuasa , tapi mungkin krn dlm ceramah banyak mengaibkan orang lain, membuat lawak yang menghina manusia lain. ketawa terbahak2.. perkataan2 BODO, LEMBU, NATANG.. etc..

bermuhasabah atas setiap kejadiah.

Tanpa Nama berkata...

Time dia hentam orang sesuka hati takpe pulak. Mulut pun takde insurans. Kalau berani report ppoolis la,. Kenapa, sbb pernah kata polis tu umno ke?

Tanpa Nama berkata...

sudah-sudah lah pasal UAI ni... dah tau mmg kerja Red Bean Army (RBA) & Anwar nk serang golongan agama dan ulama.. yang dok panjang2kan lagi cerita UAI ni buatpe? xpayah nk desak buat report polis la... posting komen bini dan keluarga dia laa.. kita tutup je cerita.... kita umat islam sepakat xpayah posting ape2... diam lg baik dalam isu ni... kalo nk pnjang cerita serang la pihak yang kita tau mmg sngaja buat huru-hara ni.... sepakat semua umat islam jahanamkan RBA dan pihak yang biaya RBA ni...

muhd kamel berkata...

Kifarah adalah kehendak Allah, kejadian yang berlaku memperingatkan kita manusia supaya berhati dalam apayang kita kata dan ungapkan, redha pada kejadian itu ya Ustaz Al Idrus. Bersabar dan beristikharah...ya Ustaz dan sekali sekali lagi beringat!!!!

Tanpa Nama berkata...

Comelnya dan bahagia nampaknya anak-anak Ustaz Azhar Idrus ni! MAIN patut menggalakkan dan memudahkan POLIGAMI kat NEGARA ISLAM kita ni sebab wanita makin tertindas akibat diceraikan sewenangnya (lihatlah kes-kes VIP), dan supaya anak-anak Islam/Melayu kembali RAMAI! Peduliak GERTAKAN si Islam/MEalyu-LIBERAL-TERKANGKANG dgn. agenda FEMINIS-ciptaan-si Barat/ZIONIS-KEPARAT!

Apalagi si MUSUH ISLAM yg. diketuai Barat-ZIONIS, nak membunuh seramai umat Islam termasuk melalui perang penjajahan dan senjata “Eugenics-GMO-Biowarfare”- Ebola/HIV/Denggi cthnya, juga termasuk melalui pelbagai jenis ‘Vaccine’ yg. boleh MEMANDULkan atau menyebabkan KANSER (lihat di - http://www.liberianobserver.com/security/ebola-aids-manufactured-western-pharmaceuticals-us-dod , Ebola, AIDS Manufactured by Western Pharmaceuticals, US DoD?, By: Dr. Cyril Broderick, 09/09/2014; dan di http://www.rightinginjustice.com/news/2010/09/07/malaysian-government-set-to-vaccinate-girls-with-gardasil/, Malaysian government set to vaccinate girls with Gardasil, Wendi Lewis September 7, 2010; dan di - http://healthimpactnews.com/2014/mercks-former-doctor-predicts-that-gardasil-will-become-the-greatest-medical-scandal-of-all-time/ , Merck’s Former Doctor Predicts that Gardasil will Become the Greatest Medical Scandal of All Time, October 26, 2014).

Sebab itu aku hairan kenapa sy. Peranchis Sanofi Pasteur kepunyaan ZIONIS-KEPARAT-Rothschild (yg. menubuhkan ISrael bersama rejim UK, dgn. amat BUAS) yg. mengeluarkan Vaccine Gardasil dan sekrg. Vaccine Denggi pula kononnya, makin aktif beroperasi di Malaysia ini!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

macam mana, tak da ke ustad ni nak buat sumpah itu bukan dia, kalau dah sumpah nilai diri dia naik balik..orang melayu islam di Malaysia ni kan tak tahu pemikiran mereka..buat sumpah saja..anwar tak mau angkat sumpah sebab dia tahu apa dia buat..ustad guana..

BodoPAS berkata...

Klu kena kt org2 PAS tiba2 kita diseru dgn ayat2 'hikmah', kesufian.. sangka baik.. simpati bla2... tp kalau kena kt org2 UMNO.. fitnah diangkat2 di ulang2.. di sebar dlm ceramah..

Apakah bg macai2 PAS, Tuhan pun nk diseru ikut nafsu politik hangpa?

Pikaqlah ni tanda2 kehinaan Tuhan kpd bangsa PAS laknat.
UIA ni kalau bg ceramah mulut nya masya Allah.. cukup celupar.. buat lawak bodoh membodohkan org2 lain.

Video berkaitan dgn dia tu.. siapa yg nk reka cipta.. teknologi Hollywood ka? dia bukannya PM.. bukannya org pengaruh besar sgt pun.. cuma lawok bodoh je besar..

dn secara natural org yg difitnah akan membela diri.. akan lapor Polis.. lantaklah apa jadi keadilan secara undang2 mesti dicari dulu.. utk halang penyebaran demi penyebaran bahan tersebut melalui kuasa Mahkamah..

ini tidak. duk senyap BODO.. so betui lah tu. berlagak sblm ni dgn harta2 mewahnya ditayang merata2.. nah skrg Tuhan bg rasa sikit... betul atau tidak kes ini yg penting namanya xde harum dh.. ostad yg suka sgt dgn perkataan BODO..



Tanpa Nama berkata...

Jangan berkata bukan uai
jangan berkata ya uai...
kita bukan Allah yg mengetahui segala nta...
akhir zaman ini segalanya mungkin...
iman spt air..ada pasang ada surut..

Tanpa Nama berkata...

Jika kita sering " boddow" kan org lain...
suatu hari Allah juga akan "boddow" kan kita...
Allah maha adil...

Tanpa Nama berkata...

Buat la semayang hajat doakan pelakon sebenar dlm video tu pecah perut.. Ade brani?

Tanpa Nama berkata...

kalau betul dia skalipun, tu dia dgn bini dia. Orang yg sebar tu la yg zalim, dedah aib orang. Tunggulah balasan perbuatan kamu aniaya orang lain.

Tanpa Nama berkata...

Betul tu.. Xyah la nk kate video edit la.. Bla bla bla.. Betul ke dgn bini sendiri?

Tanpa Nama berkata...

Kantoi buat porno sendiri. Siapa yang boddow sekarang? Very sick man...

Tanpa Nama berkata...

Ostad nafsu kuat oooo
bini 3 pun tak cukup lagi tu....

Ahmad berkata...

dh 3 bini pun kemaruk nak rakam video. Aib tu stau hal tp hakikatnya Tuhan buka aib dia. Begitu ramai org lain yg Tuhan masih pelihara wpun buat dosa senyap.. tp bila Allah buka aib seseorang kaji lah mesti ada sesuatu yg pernah dia buat yg Allah SWT masih tak ampun.

Jgn ingt ostad2 riak ujub mcm UAI ni maksoom.. lihat wataknya bahasanya.. setakat buat lawok bodoh.. pakai kitab.. org2 muda dh kagum habis!

Tanpa Nama berkata...

Hari2 pil kuda 3 bijik...
hadi supply...

Kama Reza berkata...

Bodoh la hang....sibuk hal orang..jaga keluarga sendiri dulu la...

Kama Reza berkata...

Aku harap perut kau pecah dulu kot....kau pun macam puak puak pas kelantan sembahyang hajat mintak jahanam orang lain...