Memaparkan catatan dengan label kajian pru. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kajian pru. Papar semua catatan
Sabtu, 12 Mei 2012
TUDIAA!! Anwar, Kit Siang dan Nik Aziz, pengsan bila tengok benda ni!!
Terbaru tinjauan dan kajian Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaysia (UMCEDEL) meletakkan hampir separuh rakyat Malaysia yang akan mengundi dalam Pilihanraya Umum Ke 13 kelak “lebih gemar dan selesa” memilih parti Barisan Nasional berbanding Pakatan Haram.
Walaubagaimanapun, angka bagi pengundi atas pagar dijangka bakal menjadi penentu pada Pilihanraya Umum Ke 13.
Barisan Nasional VS Pakatan Rakyat (Pilihanraya Umum Ke 13)
Hasil tinjauan tersebut menghasilkan keputusan seperti berikut :Barisan Nasional : 49 peratus
Pakatan Rakyat : 21 peratus
Pengundi atas pagar : 30 peratus
Aku harapkan dengan hasil kajian sebegini mampu untuk memberi satu suntikan semangat kepada BN untuk membubarkan parlimen. InsyaAllah. Kejayaan akan menjadi milik Bn diatas segala dayausaha selama ini membantu rakyat. Sumber kajian ini, Mc ambil dari Anak Seberang.
Selepas geng Pakatan Haram melihat UMNO menyambut sambutan ulang tahun yang ke 66 semalam dengan perhimpunan Raksaksa terbesar dalam sejarah. Kemudian keluar pula dengan kajian seperti ini. Mc rasa, Anwar, Kit Siang dan Nik Aziz dah tak rasa senang duduk lagi dah.
Itu baru UMNO yang berkumpul, bukannya Barisan Nasional turun berhimpun. Kalau semua komponen BN, mau kena tambah stadium yang lagi satu. he he he..
McTheory:
Tak sabar nak PRU nih..
Langgan:
Catatan (Atom)

