Sponsor

Memaparkan catatan dengan label skandal seks pas. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label skandal seks pas. Papar semua catatan

Khamis, 1 Disember 2011

TERPANAS!! SKANDAL USTAZ DAN USTAZAH PAS!!

Ustazah anak enam, tapi masih ada tarikan untuk ustaz Pas!!

Ustaz Pas Mat Zan Durany, Ahli Lembaga Pengarah Pasti

Meh kita baca depa dok FB pukul 2, 3 pagi.. Apa yang syok sangat ustazah dan ustaz Pas ni dok bersembang gamaknya?

Sabtu, 27 Ogos 2011

PANAS!! Skandal Seks TV3 Sebenarnya Konspirasi Geng Anwar??

Post di The Unspinners


Mc pernah menyiarkan berita ini di blog Mc, Mengenai skandal Seks seorang editor kanan TV3. Nak baca boleh klik sini. Namun keesokkan harinya, blog The Unspinners mengeluarkan artikel memperjelaskan keadaan. Baca artikelnya dibawah..

Cerita itu sebenarnya telah di orchestrakan oleh pihak yang mahu menjatuhkan editor kanan tersebut kerana cemburu dan iri hati.

Sebelum editor kanan itu dipanggil masuk TV3, ada seorang itu inginkan sangat untuk kembali ke KL. Ketika itu dia berada di Pahang dan beriya-iya mahu kembali ke KL. Di Pahang dia kenallah dengan orang PM.

Dalam dia lobi-lobi untuk balik KL, PM pilih editor kanan yang lebih layak darinya. Kecewa dan cemburulah dia. Tapi namun begitu dia dapat juga baik ke KL akhirnya dan berada bawah Editor Kanan yang lebih layak dan cekap ini sebagai salah seorang Editor.

Dalam TV3 pun ada seorang lagi yang cemburu dan dengkikan Editor Kanan ini. Dialah yang dah dihantar ke NTV7. Wanita orangnnya. Ada Nor pada nama.

Mereka tak dedah nama tapi bila disebut sebelum ini, editor tersebut kerja di syarikat perladangan, ianya mendedahkan nama.

Takpe kita main game yang sama.

Nama-nama kami tak siarkan dulu. Setakat yang ada. Kalau siarkan, lagi malu. Tapi jangan takut, sampai masa kita akan banteras character pengkhianat dalam media massa.

Dua-dua pengkhianat ini Melayu.

Mereka rekalah cerita konon ada skandal seks melibatkan Editor Kanan tersebut. Mula-mula mereka buat email Coco Girl dan sebarkan dalam blog, FB dan lain2 sosial media pro pembangkang. Tak caya google.



Untuk kasi besar dan tersebar, mereka bocorkan fitnah mereka melalui TV Selangor di mana kawan-kawan mereka bekas TV3 yang pro Anwar berada. Video itu di atas.

Seorang tu benggali. Ada seorang lagi Cina.

Kedua-dua pengkhianat ini adalah orang-orang pro Anwar dan pro reformasi. Kalau dibiarkan permainan skandal seks ini berleluasa, mereka akhirya akan duduk di jawatan penting berita TV3 dan mereka akan jadi 'duri dalam daging' pada kerajaan.

Bagi mereka dalam media dan permainan ini, maklumat dalam posting ini sudah cukup untuk mereka tahu siapa dalang-dalang mereka-mereka ini.

Cukup sampai situ..nak sambung baca klik sini.

Maknanya.. semua ini adalah permainan dari geng pro Anwar yang mahu menguasai TV3? Tak sudah-sudah dari dahulu hingga kini, Anwar gemar bermain dengan konspirasi. Apakah ini juga perancangan dari tangan Anwar? Tidak boleh dinafikan, Anwar memang bijak dalam mengunakan orang-orangnya untuk mengambil alih sesebuah organisasi atau syarikat yang berkepentingan.

Sejarah mengajar kita.

Kesian Editor kanan tu, tak pasal-pasal kena tuduh ada skandal seks. Sepatutnya The Unspinners dedahkan aje siapa mereka tu, biar kita bubuh sama-sama sampai lunyai.

McTheory:
Anwar memang perosak negara..

Jumaat, 29 Julai 2011

PANAS! SKANDAL SEKS EXCO PAS KEDAH??

sekadar hiasan

Panas.. panas.. dah memang parti Pas ni sememangnya parti skandal seks. Lepas satu, satu lagi skandal. Patutla ada orang kata ingat Pas ingat zina. Nampaknya kata-kata dan slogan tu hampir menjadi kenyataan.

Mungkin skandal-skandal seks pemimpin Pas ni berlaku atas kerana iklan ubat kuat yang menyebabkan mereka terambil ubat secara berlebih dan menyebabkan kejadian sebegini berlaku.

Macam ni la.. cerita ni Mc pun tak berapa nak tau. Tapi dibawa oleh rakan blogger dari Kedah. Mereka lebih mengetahui semuanya dari Mc. Mc pun rujuk pada mereka.

Untuk mengetahui skandal seks antara siapa dengan siapa. Mc rasa lebih baik baca sendiri kat SINI.

McTheory:
tu la banyak makan ubat kuat.. susah nak kawal..