Jumaat, 15 Januari 2010

BERITA: POK NIK MARAHKAN BLOGGER!



Setelah sekian lama berdiam diri, hari ini Pok Nik yang selalu dihentam oleh para blogger tak kira dari pro BN atau pakatan. Bersuara lagi dengan kriktikannya yang boleh tahan pedasnya.

Tak taula apa masalah orang tua ni. Dia betul-betul tak puas hati dengan blogger, dengar perkataan blogger je dah melenting, sesak nafas, silap-silap kapak pun boleh terbang. heh!

Kali ni Pok Nik kata, blogger ni bukannya bagi ilmu, tapi banyak mengumpat dari beri ilmu. Kiranya banyak cerita tak betul la dari yang betul, macam tu la lebih kurang maksudnya.

"Blogger yang macam ini bukan boleh nak tambah ilmu, kerana banyak dok mengumpat orang. Kalau blogger boleh tambah ilmu tak apa," kata Pok Nik.

Baru-baru ni dia kata blogger celaka sebab suka melaga-lagakan kerajaan Pas Kelantan. Kali ni dia kata blogger mengumpat dan cerita tak betul pulak.

Aiseyy. .dulu masa PRUke12, blogger la yang paling dipuji dan disanjung oleh pemimpin-pemimpin PR (termasuk Pok Nik), Katanya menegak keadilan, pembawa kebenaran, cerita yang tulus. Sekarang ni dah jadi cerita lain pulak ye.

Kesian aku tengok Pok Nik ni, di Kelantan dipergunakan oleh menantu dan exco-exconya. Dalam Pakatan dia kena jual dengan Anwar dan Dap. Dalam Pas sendiri pun dia dok jadi tukang karut dan pencuci taik. Kesian-kesian. .

Lagipun banyak cerita yang memang betul Pok Nik yang salah mau cakap apa lagi. Tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata. Takdenya orang nak mereka-reka cerita. Kenapa Pok Nik? dah tak tahan kena hentam ke? hehe! - sumber Mstar diedit oleh MctHeory.

MctHeory:
Tak sabar nak tau cerita Pok Nik dan Menantu kesayangannya.

3 ulasan:

10 BUDAK HITAM berkata...

Itulah pasal DR M bersara awal.Tapi Nik Aziz ni masih lg nak memerintah.

Faktor usia memainkan peranan dlm diri seseorng utk membuat keputusan.

Adakalanya faktor usia juga membuatkan seseorg itu cpt melatah.

Mungkin apabila terlalu byk sgt bebanan dan kritikan,Nik Aziz xdpt nak bezakan mana satu fakta dan yang mana fitnah.

McTheory berkata...

yer betul tu 10SBH. . patut pok nik letak je jawatan tu kan.

Tanpa Nama berkata...

RIP la Pok ni oi.