Jumaat, 5 Februari 2010

ANWAR MERAYU DIBERI PELUANG MEMBELA DIRI!



Akhirnya kita dengar juga manusia yang terlampau ego ini merendah diri supaya media dan rakyat memberinya peluang untuk membela diri. Suatu ketika dulu, dia lah raja, dia lah tokoh ternama dunia. Media antarabangsa, semuanya kawan, tokoh yahudi, tokoh ekonomi dunia, CIA semua dalam poketnya saja. Kiranya dia ni manusia yang gempak gila, sekali dia cakap, boleh gegar Malaysia!

Tiba-tiba bila berdepan dengan kes liwatnya di mahkamah MALAYSIA, bukan dunia, dia jadi takut pula. Bermula dengan tangguh-tangguhkan kes, bertukar-tukar peguam dan hinggalah ke "CAN I FUCK YOU TODAY!". Mungkin kalimah yang disebutkan oleh Saiful semasa dikandang saksi membuatkan telur Anwar sudah jadi kecut. Kaki pun sudah goyang.

Anwar berkata "Dalam kes ini sudah ada pertuduhan, jadi biarlah saya membela diri.

"Biar saya diberi kebenaran untuk berdepan dengan sistem kehakiman mahkamah yang adil," katanya semasa ditemui wakil-wakil media selepas selesai prosiding hari kedua petang tadi.


Mc percaya, mahkamah akan mengadili kes liwat Anwar dengan adil sekali. Cuma kita tertanya-tanya, jika betul Anwar tak bersalah kenapa dia asyik nak tangguhkan kes ni. Kalau betul semua ini rekaan, pasti takkan ada DNA Anwar dalam dubur Saiful dan pasti pihak pendakwaan takkan dapat bukti kukuh untuk mendakwa Anwar.

Anwar juga begitu marah dengan Akhbar Utusan Malaysia kerana dakwanya telah menerbitkan satu aktikel yang fitnah dan tidak tepat.

Saksi (Mohd Saiful) tidak bercakap demikian. Saya percaya ia suatu laporan yang tidak bertanggungjawab. Kami perlu mengambil tindakan atau mereka akan lebih berani berbuat demikian lagi," tegasnya.

Akibat kemarahan Anwar dan juga peguamnya Karpal, Si Pengarah Komunikasi PKR, Johnson Chong telah laporan polis terhadap akhbar Utusan kerana menerbitkan artikel tersebut. Jadi, kepada mana-mana akhbar atau blogger-blogger, berhati-hatilah, mungkin anda akan jadi mangsa seterusnya.

Jika pembaca belum sempat membaca mengenai kes liwat Anwar dan teori Mc mengenai Anwar dan Pakatannya, boleh klik tajuk dibawah.

Pakatan Haram yakin Anwar Bersalah di sini

Nik Aziz: Sah Anwar tak bersalah di sini

Kenapa Anwar suka tangguhkan Mahkamah di sini

Anwar Meliwat Ds Najib Yang Salah! di sini

Semua ini tidak akan berakhir disini, Mc pasti akan mengikuti, mengulas dan mengupas setiap kejadian dimahkamah sehinggalah kes liwat Anwar ini selesai. Insyallah..

MctHeory:
Apabila kita bersalah dan takut, kain tergantung pun disangkakan hantu!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

only ALLAH knows..
He si the only witness

PUTRA MERDEKA berkata...

salam bro,
anwar punya wayang untuk menarik simpati rakyat dan dunia, tapi dunia dah tahu pekung jijik anwar ni, malah anwar sendiri dah gabra kerana melihat keyakinan dan kebenaran yang dibuka oleh saiful satu persatu...
nantikan kehancuran anwar!

McTheory berkata...

Insyallah Putra. .

Kebenaran pasti akan menang!