Khamis, 18 Februari 2010

SKUAD RATU PKR MULAKAN DRAMA AIR MATA!



Awas! itu yang Mc boleh katakan kepada seluruh rakyat Malaysia. Skuad air mata PKR sudah mulakan gerak ceramah dan drama air mata seluruh negara, bermula dari Selangor.

Skuad ini diketuai oleh Eli ratu bogel PKR dan terasa Cock sambil dibantu oleh pelakon-pelakon undangan yang lain. Tujuan mereka tidak lain tidak, hanya merayu simpati rakyat Malaysia supaya kasihanikan Anwar.

Jika bernasib baik, bintang ternama air mata PKR, Wan azizah dan nurul Izaah akan turun padang memberi sokongan kepada skuad PKR ini. Rakyat Malaysia dapat mengenal pasti skuad ini dengan banner dan poster muka Eli dan terasa.

Kenapa skuad ini ditubuhkan? Setelah Tian Chua dan AMK gagal menarik perhatian ramai supaya menyokong Anwar yang telah tersepit. PKR cuba mengunakan taktik lama mereka iaitu MODAL AIR MATA, untuk menarik sokongan rakyat.

Percaya atau tidak, skrip dan drama sudah dilatih dan cuma tunggu untuk lakonkan sahaja. Siapa yang datang melihat mereka berdrama pasti terpesona dan akan terpukau akan air mata dan rayuan skuad ini.

Drama ini dirancang setelah Anwar dan orang kuat PKR lain sudah kehabisan modal untuk mengayat rakyat. Inilah modal yang tinggal untuk memancing rakyat kembali memberi sokongan kepada mereka.

MctHeory:
Ingat! jangan terpedaya. Mereka ini pelakon profesional. Sungguh pandai merayu.

4 ulasan:

amieiezam berkata...

mcT,

cukup ke tujuh tempayan...nnt bleh meminang putri gunung ledang..

tapi PGL nak airmata anak dara kan.. hehehhe...

zuraida tak join ker?

McTheory berkata...

Amie. .

Zuraida, Mc tak pastila. . tapi ada pengikut 3,4 orang lagi. . nanti Mc tanya sumber2 dulu. .

Tanpa Nama berkata...

Bagus juga nih kalau ada drama free nak dimainkan ....harap mcT dapat rakam/videokan siri drama-drama airmata tu untuk tontonan masyarakat marhain kat utara ni....

Tanpa Nama berkata...

ni nak tadah air mata'mak dara' ke ..air mata dajal.
Kalau Eli p.rn dgn kak zur'ed.h' berlakun mesti hebat.(-sudah berlama dia org training.}

by aramak