Jumaat, 19 Mac 2010

APABILA NIK AZIZ BERSUARA!



Lama juga n.ajis mendiamkan diri. Tertunggu jugalah Mc apabila n.ajis banyak diam dari buat kenyataan..almaklumlah.. n.ajis kan suka bagi fatwa dan kenyataan yang pelik-pelik. Akhirnya setelah sekian lama menunggu, n.ajis bersuara juga. Ingatkan orang tua ni bersuara nak komen isu 'ulamak terompah' rupanya bukan, dia bercakap menyindir menyelar YB Zahrain yang menghentam anwar di parlimen baru-baru ini. Ishh.. sayang betul ye n.ajis pada anwar.

baca kenyataan n.ajis dibawah:

"Mendedahkan keburukan bekas pemimpin kepada orang lain di khalayak umum perbuatan tidak berakhlak dan tidak bertamaddun," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ceramahnya di Dataran Ilmu, di sini,

N.ajis berkata lagi:

"Ini cara tidak kena dan peluang masih terbuka untuk pihak yang melakukan perbuatan itu kembali ke pangkal jalan untuk bertaubat daripada melakukan kesalahan itu," katanya- sumber Bernama

Pada pembaca yang tidak faham apa yang n.ajis maksudkan..disini Mc nak cuba terangkan kepada pembaca. Maksud n.ajis, mana boleh seseorang bekas ahli menghentam bekas ketuanya apabila mereka keluar dari parti. Lebih kurangla macam tu la maksudnya. Siapa yang macam tu dikira tak berakhlak dan tidak bertamadun. Itu N.ajis yang kata, bukan Mc kata.

Biasala..N.ajis takkan nak biar si anwar kena hentam berturut. Dia mesti bangun membela anwar punya. Al maklumlah satu kapal. Kalau betullah apa yang n.ajis kata, apabila kita keluar dari sesebuah parti, kita tak boleh hentam parti itu balik, takut tidak berakhlak. Macam mana pula dengan Anwar yang asalnya dulu dari parti UMNO? Zaid Ibrahim? dan Chua Jui Meng? Bukankah mereka ini dulu asalnya dari UMNO dan Jui Meng dari MCA?

Anwar, Zaid dan Jui Meng ni lepas keluar dari parti asal mereka rasanya teruk mereka menghentam UMNO dan BN. Adakah mereka ni tidak termasuk dalam golongan yang N,ajis katakan tadi? Kenapa bila Pakatan Haram buat boleh? Tapi bila orang lain (yang bukan dalam pakatan) buat pasti ada hukum dan haram bagi mereka? Lain kali sebelum bagi pendapat atau kenyataan, Mc harap N.ajis fikir dulu sebelum cakap. Rasanya Pas dalam Pakatan bukan hanya jadi boneka Dap, tapi jadi pencuci najis PKR dan DAP!

MctHeory:
Rasanya N.ajis ni dah tak ingat apa yang dia kata kot! Nyanyuk la katakan! Kesian-kesian!

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

n.ajis ni bukan ulamak la bro, n.ajis ni kan ular dalam semak!

Tanpa Nama berkata...

Seteruk-teruk Pas, teruk lagi umno!

Tanpa Nama berkata...

Itu cakap org dah putus fius la bro..

Biar lah mereka terjun dengan labu-labunya. Org keluar pati tak boleh hentam pati lamanya. Tapi ahli pati lama boleh pulak hentam orang yang dah keluar pati... ish..ish..ish

Aku tenguk najib ni cool je org nya.

Tanpa Nama berkata...

Seteruk-teruk orang PAS semuanya dijamin masuk Syurga. Sebaik-baik orang UMNO masuk neraka. Bukan aku cakap tapi N Ajis yang cakap sebab orang PAS undi PAS.

PUTRA MERDEKA berkata...

N.Ajis kan sesat beb...harap-harap dia mati sempat taubat la, kalau tak pilih mana-mana jirat ke atau bakar...huhu

Unknown berkata...

jgn kecik hati bro,n,ajis bukan ulama kan dia terompah kayu bukan aku cakap.....diatu cakap

Tanpa Nama berkata...

ulamak pewaris nabi bro, tapi kalau n.ajis ni, hmmm daripada ayat2 yg keluar drp mulutnya, rasa2nyalah, tak menggambarkan seorang ulamak, betullah tu, ulamak trompah, ishhhh nauzubillah.

Tanpa Nama berkata...

seteruk-teruk umno teruk lg pas..melacurkan agama demi kuasa dan habuan dunia..kena pada mereka semua halal org lain haram...haramjadah punya pas...mmg betoi la ulama terompah ooops selipar jamban! kahkahkah!!!

Tanpa Nama berkata...

memang cilako,cilako,cilako N.ajis ni,ulama terompah. terompah buat alas kaki pergi jamban ya.

FAN berkata...

Kesian betul aku dengan Nik Aziz ni..dia dah tua n nyanyk n selalu tak sedar apa yang dia cakap..apa yang nyata dari kenyataan dia tadi memang buruk la Anwar tu sb tu dia kata jangan cerita keburukan orang lepas keluar dari kumpulan..hehe..sah dah anwar tu memang buruk..

mohammad azren fooldog PH yg bahalol berkata...

Kalau dulu si N.Ajis ni merasakan dia adalah wali selipar, tapi kali ini kawan baiknya sendiri (bukan baik sangat pun - ada buaya sebalik batu je!!!) bagi gelaran ULAMA TEROMPAH. Hahahaha.... yang bagi gelaran pula merupakan SESUMPAH a.k.a RAKSASA PELBAGAI WAJAH.

Kalau tanya pada pencacai Pengencing Rakyat, itu semua UMNO punya kerja ke???? Hahahahaha.....

Tanpa Nama berkata...

.ha..ha..ha ulamak terompah, tanya Nik Ajis ,dia kan dulu sama dalam perikatan BN. Bagi dia agenda menghancur agama dan bangsa baik di simpan sampai mati kot.baik tak payah le kita belajar sejarah-(habis masingx2 tahu dan simpan.)
PR ni hari dahlah jual nama tuhan kali ni jual pulak nama agong..agak-agak dia org ni dah tak de idea ke?

MAT berkata...

Tak apa Nik Aziz boleh keluarkan FATWA macam macam sebb nanti dia mintak Allah maaf kan dia(apa punya bengap la orang tua ni) cukup cukup la tu bertaubat lah nik aziz jangan pecah belah kan melayu demi kelantan yang sekakang kera tu