Sabtu, 20 Mac 2010

LOMPAT PARTI JADI BEBAS HUKUMNYA HARAM?!




Mc terbaca ni diblog Pisau. Mc ambil post kan kat sini sebab Mc suka apa yang Pisau komen..hahaha.. Memang Pas ni dunggu dan suka buat-buat pandai pasal hukum Islam, bagaikan agama Islam ni milik mereka dan suka menghukum dengan sesuka hati. Baca apa yang Pisau kata dibawah!

Mazhab mana kepala militan PAS ni ikut, kalau lompat keluar dari BN CHOP HALAL, Kalau keluar dari pakatan jadi Bebas jatuh haram, tanda halal dan haram dipegang secara rasmi oleh kepala militan PAS nasharudin tantaik.Suka hati mak bapak dia nak tentukan halal haram.Mengaji sampai ke tantawi tetapi kepala otak penuh dengan tantaik.

Apa punya kotor hati mereka ni, agama bagaikan hak milik mereka,sesuka hati jatuhkan hukum ikut selera nafsu politik masing masing. Setakat boleh cakap arab,pakai jubah,pakai jubah,simpan janggut sejemput & mengaji agama serba sedikit bukan menentukan samaada kamu berhak menghalalkan yang haram,mengharamkan yang halal.

Inilah salah satu sifat binatang yang ada dikalangan pimpinan PAS,bodoh dan jahil ,tetapi berasakan tahu segalanya,berasakan hebat segalanya hanya kerana menyembah bendera bulan seolah olah mendapat lesen besar untuk berbicara apa saja demi kepuasan politik banjingan mereka.Contoh lacuran sebeginilah yang jelas menunjukan mereka ini jalang politik sebenar.Jalang tidak akan berasa malu untuk menadah diri habuan selingkohan mahram bersama DAP hatta mengadai apa saja demi mencapai kepuasan kebersamaan.

Nasharudin cukup terkenal dengan perangai bercakap bohong dan membuat fitnah, kepala militan inilah yang secara terang terangan berbohong kepada rakyat semasa di Bagan Pinang, lihat gambar tetak tak luka di blog ini,seorang pemuda ditetak tetapi tidak luka walaupun bajunya terkoyak. Inilah kerja pembohong tukang buat taik Nasharudin kepala militan PAS ini,habis kesemua dikencing penyokong PAS,nasib baiklah penyokong penyokong PAS ni bodoh bodoh belaka,kalau tak memang makan penyapu la Nasharudin ni.
Pas Tipu Semua!

MctHeory:
Jangan marah wahai ahlul Pas, apa yang dikata adalah benar belaka. Perkara betul memang pahit untuk ditelan!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

islam di kuda kan oleh lebai2 mangkuk hayun ini lah jadinya...sinonimnya apa jua perjuangan yg mempertaruhkan nama islam seperti parti lebai celako ini akan terus di pandang mulia oleh sesetengah pengikutnya sendiri...islam lah katakan...

Tanpa Nama berkata...

aku tak heran ngan kenyataan pas.
pas memang tak sehaluan ngan kita.

tapi aku hairan ngan kenyataan ni...

"Barak in 1999 hired Apco and Apco advised him to use the new slogan of One Israel.

mengapa bersengkokol ngan pembunuh umat islam ni!!!!!

mengapa kita mengupah syarikat yahudi ni utk negara kita?

Tanpa Nama berkata...

ada lagi yang tertinggal info rupanya. apco kan dah nafikan benda nie. walaupun dikata sama moto tapi perbuatan itu tak sama. ketandusan idea ko nie. nak di isukan benda nie nak wat per. kan lebih baik isukan pembenaran pengguanaan Kalimah Allah oleh PR. Itu isu yang paling besar.


shah
muar, johor

Tanpa Nama berkata...

asalamualaikum nuar,

cuba baca yg ni pulak!!!!!

Paling membimbangkan ialah Izhak bukanlah tentera atau programmer biasa, beliau adalah ‘pakar’ sistem komputer yang telah memenangi anugerah daripada Kementerian Pertahanan Israel. Malah beliau juga bertanggungjawab membina sistem risikan berteknologi tinggi untuk pasukan pertahanan Israel sekitar 1970 hingga 1987.

saudara tak bimbangkah bila yahudi di bawa masuk dlm sistem pertahanan kita?

mana maruah kita sbg pejuang melayu dan islam yg nak pertahankan tanah air !!!!