Sabtu, 20 Mac 2010

TANGKAP SAJA SI ANWAR!



Lepas satu kenyataan keluar lagi satu kenyataan! Dari Hisyam KDN kemudian Ts Muhyiddin sekarang Ds Najib sendiri. Tunggu apa lagi bila dah cukup bukti tangkap saja si pembelot negara aka ejen Yahudi aka Anwar tu.

Anwar mempergunakan nama Yang di-Pertuan Agong untuk membuat gimik busuk 16 Septembernya supaya lebih percayai ahlul oleh parlimen PR yang lain. Hakikatnya..anwar cuma memperalatkan saja nama Yang di-Pertuan Agong. Ini sudah masuk dalam kesalahan besar apabila menyalahgunakan nama Yang di-Pertuan Agong!

Baru-baru ni bekas panglima ATM dah nafikan terlibat sama dalam rancangan Anwar. Tidak mungkin Yang Yang di-Pertuan Agong pun menyokong Anwar. Semua cerita ni Anwar yang buat. Kisah dongeng anwar ni pun telah banyak dinafikan oleh ahli parlimen yang kononnya menyokong anwar untuk menjadi PM ke 6 pada masa itu.

Nampaknya Anwar ni hanya layak menjadi PM didalam mimpi sajalah. Setelah pelbagai cubaan untuk takhluk Putrajaya tidak menjadi kenyataan. Anwar cuba pula mengunaakan isu APCO, katanya 1Malaysia dikatakan mempunyai kaitan dengan Israel. Nak baca penjelasannya klik sini.

Sekarang ni blog-blog pencacai PR bersungguh-sungguh mainkan isu APCO yang kononnya syarikat dari Israel dan Malaysia menggunakannya. Cerita ini dibawa Anwar lepas tu Kit Siang! Tapi betul ke dakwaan PR tu? atau hanya berani tuduh dalam parlimen saja, sebab dilindungi oleh undang-undang dewan. Cuba buat tuduhan itu kat luar, kita tengok sapa yang nak kena!

Pencacai anwar akan cuba mencipta cerita yang boleh mengundangkan perbalahan dan menjejaskan kestabilan politik di Malaysia. Mereka ini saja mahu mengundang resah dikalangan rakyat Malaysia. Permainan kotor seperti ini memang sering dilakukan oleh Anwar dengan menipu rakyat Malaysia dan berharap rakyat terpedaya dengan ceritanya!

Harap pembaca jangan terpedaya dengan segala tohmahan dan tuduhan, jika ada sebarang persoalan, lebih baik cari dahulu jawapannya sebelum percaya. Sebarang pertanyaan boleh dilakukan di ruangan KOMEN dan Mc akan cuba menjawab dengan sebaik mungkin. Cerita dan tohmahan PR ni umpama cerita Anwar tentang 16 September la. Banyak rekaan dari kenyataan!

MctHeory:
Selagi Anwar bebas dimuka bumi Malaysia! Selagi itu Malaysia tidak akan aman!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan semua rakyat Malaysia yang boleh diperbodohkan oleh Anwar! Ramai lagi yang cerdik pandai dapat membezakan yang baik, yang mana buruk!

Ct

brader1001 berkata...

aku pernah melihat filem mengenai penjara. seronok la syeikh jubur kerana didalam penjara ada pelbagai saiz. makan tak habis...

Tanpa Nama berkata...

nuaq mmg pndai belakon! nama kata sapa pecaya dia. akibat mampuih la!

Arif Omar berkata...

penjara aje tempatnya yang sesuai bagi tarbiah kan dsai ini. jika tidak ia teruskan autanya

Tanpa Nama berkata...

Menteri KDN Hishamudin perlu di tukar kerana saya melihat beliau tidak berkeupayaan untuk menjalankan tugas dengan lebih berkesan.mari kita beramai ramai mengahntar memerandum kepada Pm supaya beliau ditukarkan ke kementerian lain spt Kementerian Asas Tani.Dato Sri Zahrin saya rasa lagi layak dari Hishamudin

pai Koliang berkata...

NAMPAKNYA RAMAI SANGAT NI YANG TAK SETUJU TOK HISHAM TERAJUI KDN,TOK NAJIB CUBA PANTAU BETUL BETUL, JELAS LAGI NYATA DIA TAK LAYAK DOK SITU.APAKAH YANG PERLU DUDUK POTFOLIO TU MESTI NAIB PRESIDEN, KALAU TIDAK RASANYA NOH OMAR LAGI LAYAK.ADA SIKIT NAMPAK ILMU PENGGERUN NOH TU.

BANYAK PERKARA SEKARANG YANG PR BUAT, SAKITKAN HATI MELAYU DAN KEMUNGKINAN ADA KES DARI SUDUT UNDANG UNDANG, TAPI TIADA APA APA TINDAKAN.KITA TAKUT AKAN DATANG RAMAI YANG TAK HORMAT INSTITUSI TERSEBUT DAN KEDAULATAN UNDANG UNDANG.PERLAKSANAAN MENJAGA KESELAMATAN KEHARMONIAN RAKYAT DAN NEGARA PENGUASA MESTI TEGASS.

Tanpa Nama berkata...

ekkekekeekkekek=)
knapa yer tk hbis2














sjak sy form 1 isu neh
buhsan













hahahhaa

Tanpa Nama berkata...

PM yang di sayangi sila le jenguk2 pandangan rakyat ni...kalau sebelum dan seterusnya Si KJ Bangsat tu jadi liabiliti pada UMNO pas ni Datuk Hisham lak...jgn buat rakyat bertambah bosan...nanti perasan menang besar pada PR13 tapi kalah besar rupanya...lebih teruk dari PR12...