Selasa, 2 Mac 2010

BILA AMK HANYA MAMPU MENYALAK!



Tadi Mc terbaca satu aktikel di haramkahdaily, mengenai ulasan dari seorang AMK Selangor yang memang suka bercakap dan bagi ulasan yang bukan-bukan dan syok sendiri.

Dia punya pandai berkata-kata bagaikan seorang ahli politik yang dah senior. Sedangkan hakikatnya, kalau tak salah Mc, dia baru jebak politik dalam 2,3 tahun ni je. Berhingus lagi.

Lebih kurang begini la ulasannya dalam haramkahdaily mengenai ahli parlimen dan adun PKR yang keluar parti. Dia mendakwa semua yang keluar parti tu adalah virus atau trojan. Dakwanya lagi jika UMNO mengambil semua virus dan trojan tu, tak lama lagi UMNO bakal hancur.

Setahu Mc la, puak-puak yang keluar PKR tu, bukan mesra BN pun, apatah lagi nak masuk UMNO. Cuma Fairus je, baru masuk UMNO, tu pun setelah hampir 1 tahun letak jawatan sebagai timbalan menteri negeri.

Jadi apa hal kaitannya puak-puak tu nak masuk UMNO. UMNO tetap 'steady' walaupun tak ambil puak-puak x-pkr tu. Takkan ko tak tahu puak-puak x-pkr tu keluar parti sebab mereka ada masalah dengan parti, bukan sebab UMNO.

Lain kalo check dalam parti sendiri dulu, baru nak tembak orang lain. Ni main tembak suka hati, akai ada ka? Kat mana la agaknya AMK kutip orang macam ni masuk penerangan negeri, cakap pun tak pandai.

Puak-puak yang keluar parti tu ko kata trojan dan virus, sedangkan mereka semua ahli parlimen dan adun yang dipilih oleh rakyat. Sedangkan ko ada apa? habuk pun tarak! Kalau mereka dipanggil virus, ko ni nak panggil apa? tahi ke!

AMK PKR hanya tahu bercakap dan tiada usaha dari mereka bagi membantu PKR. Wanita PKR lagi bagus dari AMK, kerana mereka sanggup jual body untuk anwar dan PKR, sekurang-kurangnya ada juga usaha. AMK ada usaha apa? Jual Bontot?! tu pun kalau laku.

MctHeory:
kesian betul dekat anwar, ada AMK PKR pun macam takdak guna. Semuanya harap anwar, kalau takdak anwar, semua pakai lingkup la

Tiada ulasan: