Rabu, 3 Mac 2010

PASUKAN PERSUNDALAN PKR MENCARI AHLI BARU!



Tak sudah-sudah pasukan drama persundalan PKR mencari jalan untuk menyambung nyawa parti PKR dengan mengunakan tali hayat terakhir. Tali hayat terakhir bagi PKR adalah dengan mengunakan air mata, tangisan dan rayuan yang mungkin dapat menerbitkan rasa kasihan dan simpati pada orang yang mendengarnya.

Sekarang ini, disana sini poster dan kain rentang mengenai pemgambilan ahli baru untuk wanita PKR boleh kita lihat dibahu-bahu jalan. Ini terjadi kerana ramai ahli PKR yang keluar parti dan AMK juga dilihat sudah tidak ada berperanan dalam mengambil ahli baru.

Ketua AMK Shamsul al-kencing juga dilihat lemah dan tiada tarikan bagi generasi baru menyertai PKR. Sudahla cabang dan ranting mereka sekarang bermasalah dan tidak berfungsi dengan baik, AMK pun banyak bercakap dari bekerja, ketua PKR pun bermasalah. Jadi PKR hanya boleh mengunakan skuad wanitanya untuk menipu makcik-makcik dan golongan yang lemah ini bagi menyokong perjuangan songsang mereka.

Tokoh-tokoh persundalan mereka ini, seperti biasa la, malas betul Mc nak sebut, macam biasa makcik ida yang tukang bising, tokey gambar blue eliz, juara jual body dan pelakon-pelakon tangis PKR semua ini pasti akan turun ketempat anda dari rumah ke rumah untuk mencari ahli baru.

Tak payahla anda percaya dengan mereka dan dongengnya cerita mereka. Mereka ini memang pandai bercerita dan berlakon. Kalau mereka datang tutup ajelah pintu rumah tu.

MctHeory:
makcik-makcik dan puan-puan.. duduk rumah jaga anak dan cucu lagi bagus dari ikut jual badan dengan wanita PKR ni.

3 ulasan:

Arif Omar berkata...

itulah yang sebaiknya. buat dosa aje ikut perempuan tak berakhlak dia atas tu.

kalaulah dia terberanak le dulu, nak di binkan siapa anak tu ye?

MymassaVoice berkata...

org melayu sekarang dah tak takut dgn eli sitoyol bogel dan makcik ida @ mak lampir ke? kakakaka

Tanpa Nama berkata...

geng sundal macam biasa la! nak jual body je kejenye