Rabu, 3 Mac 2010

SKANDAL VVIP POLITIK DAN ARTIS!



Tidak semua orang politik sukakan cerita artis. Tapi ramai orang suka membaca cerita mengenai skandal artis dan ahli politik. Mc mendapat cerita ni semasa berjumpa kawan-kawan wartawan semasa belajar dulu. Semasa belajar bercampur sekali, sekarang bila bekerja ni, ramai yang bekerja dalam bidang masing-masing, nak jumpa pun susah.

Cerita ni kononnya dah meluas diketahui oleh ramai wartawan, cuma mereka tidak cukup bukti untuk mendedahkan cerita tersebut. Al-maklumlah cerita mengenai seorang tokoh politik yang bertaraf VVIP. Mc tak boleh nak cakap direct namanya. Cuma Mc boleh bagi bayang-bayang saja la.

Skandal VVIP ni dengan seorang artis jelita yang kini sudah berumah tangga. Dulu mereka pernah bercinta hingga pernah ditangkap khalwat disebuah hotel di Putrajaya. Mungkin ini tak ramai orang yang tahu, hanya orang-orang tertentu saja yang tahu. Tapi kes itu tak dihebohkan kerana Pak Mertuanya telah 'menyelesaikan kes' tersebut dengan cuci baik-baik.

Cerita skandal diantara mereka terbit semula baru-baru ni, sehingga menyebabkan rumah tangga si artis cun tu dah bergoyang-goyang dan hampir nak runtuh, sedangkan baru je kawin tahun lepas. Kesian kesian.. Yang si VVIP tu pun, dah bini orang pun ko nak sapu ke? ko pun dah ada bini, balik kacau bini ko dah ler.

Mc tak kisah la dia ni parti mana, tapi kalau perangai busuk macam ni, patut didedahkan pada rakyat. Walaupun dia dalam parti UMNO, takkan kita nak biarkan virus macam ni, Mc taknak subahat. Makin lama, makin teruk pula virus ni merosakkan UMNO.

MctHeory:
Nak tahu siapa dia ke? Dia ni pernah terlibat salahlaku rasuah dalam parti. Selain Anwar, siapa lagi orang yang paling dibenci oleh penulis Blog House PK? Nak tahu tanya Bro Pk.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wa tau sape Kluang Johor ahaks..or Kelab Jantan or Kasi Jalan..daa ahaks mcm2 lagi tu bro

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah kah kah
Sampai gini perang siber si pencacai tajaan parpukari. kena nak sebut pelbagai tomahan dan andaiaan. tapi tiada bukti.
aku nak tanya, kalau tiada bukti yang kukuh, apa bezanya dengan memfitnah orang?

tebing tinggi berkata...

Bagus punya pak mertua,dalam tidor pon boleh cover line.
Susah nak dapat noo.

Tanpa Nama berkata...

alah... aritu maya karin ada sebut nama dia.. tapi melodi edit tuuuuuuttttttt.... rakaman asal adakat tv3..

amacam... nak kelentong lagi?

kalau tengok gerak bibir maya karin masa sebut nama VVIP tu pun boleh agak dah nama dia..

tak baik berbohong...

tak baik juga buat fitnah...

tapi tak mengaku benda yang benar juga = berbohong

menafikan benda yang benar sohih = Fitnah

Lu pikir la sendiri.....

Tanpa Nama berkata...

setuju dengan pendapat tanpa nama 3.3.2010..23.53.....bagi pencacai penjilat najis Si Kasi Jalan, apa yang di buat semuanya betul...sampai beri rasuah pun betul...dah termakan najis Si Kasi Jalan sebab tu buta mata dan buta hati...makan le najis puas2...