Khamis, 25 Mac 2010

KENAPA ANWAR BELUM DITANGKAP?!



Mc pelik dah hairan dengan PDRM dan KDN yang suka mengambil sikap tunggu dan lihat dalam permasalahan dengan pembangkang, tambah lagi dengan Anwar. Apakah PDRM dan KDN takut untuk menangkap Anwar? Dulu Musa Hasan kata tunggu orang buat laporan, baru nak buat tindakan. Kini dah hampir 1Malaysia buat laporan, tapi kenapa belum lagi ada tindakan yang diambil?

Apakah PDRM dan KDN mahu mengkaji dan mengkaji. Atau hanya memberi amaran demi amaran. Hingga Anwar pun boleh bergelak tawa mengatakan PDRM dan KDN takut kepadanya. Kini Anwar masih lagi bebas mencela dan menghina pemimpin negara dan menjaja disetiap ceramahnya bahawa UMNO ada kaitan dengan Israel.

Dakwah Anwar ketika ini ialah memburukkan nama UMNO dan DS Najib dengan mengatakan syarikat perunding dilantik APCO adalah konco Israel. Malah mereka membuat dakwaan dengan teliti menuduh 1Malaysia dan 1Isreal adalah satu tujuan yang sama dan cara perlaksanaannya juga adalah sama.

Walaupun penjelasan demi penjelasan telah dibuat oleh Menteri, YB dan Blogger sendiri. Hal ini sukar difahami dan dipercayai oleh rakyat kerana tidak ada tindakan yang diambil oleh kerajaan untuk meyakinkan rakyat mengenai hal ini. Mungkin ada sesetengah berfikir, kenapa tiada tindakan terhadap dakwaan Anwar ini? Mungkin semua kata-kata Anwar adalah benar?

Setakat memberi amaran dalam dewan parlimen meminta penjelasan dalam masa 1 minggu, umpama kerajaan kini makin takut kepada Anwar. Anwar pula semakin yakin bahawa kerajaan pusat makin takut kepadanya dan semakin galak menyuruh anjing-anjingnya menyalak disana-sini menghentam kerajaan.

Sampai bilakan keadaan ini berterusan? Sampai bila nak biar Anwar dan konco-konconya menipu rakyat? Jika mereka cakap semua ini kepada penduduk kampung, Mc ingat ramai yang akan telan semua ini bulat-bulat dan memahami bahawa UMNO kini konco Israel! Jangan biarkan virus menjadi barah! Jangan biarkan orang ramai terus ditipu oleh barua-barua ini.

MctHeory:
Adakah memang sifat Orang Kerajaan suka melambatkan kerja? Atau buat kerja lambat?

5 ulasan:

gapodio berkata...

satu tindakan yang salah kalau polis tangkap anwar skarang...
anwar memang sedang provoke untuk dirinya ditahan..
dia dah takdak modal, kalau polis tangkap maka akan dapat lah dia satu modal baru untuk memburuk-burukkan kerajaan..
itu pendapat saya..

CUCU TOK WAN berkata...

setuju dengan GAPODIO...

kalau Anwar ditangkap sekarang, perbicaraan liwatnya akan digendalakan lagi... dan sememangnya itulah yang dimahukan oleh Anwar... Malah Anwar sebenarnya lebih condong untuk ditangkap di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri atau di bawah Akta Hasutan...

Dengan cara itu, dia tidak perlu memalukan dirinya dengan penjelasan dan keterangan Saiful bagaimana Anwar meliwatnya dan memancutkan spermanya di dalam punggung Saiful.

McTheory berkata...

Bagus. . hehe. . Gapodia dan Cucu tok wan

Ipin berkata...

Anuar bergitu cerdek tapi dia silap org dah tahu semua permainan Anuar,Dia buat probokasi kepada UMNO,POLIS,dan KERAJAAN minta supaya dia ditangkap dan sekiranya ini berlaku maka wayang lama akan dimainkan kembali untuk meraih simpati.Pada aku biar lah Peliwat Tua Ni tanggoh kes liwatnya supaya dia mati mendapat gelaran "MATINYA SEORAG PEJUANG PELIWAT NEGARA"

abc berkata...

Itulah bodohnya pengikut anwar al juburi ni, sebab mereka selalu kata kalau dia salah kenapa polis tak tangkap dia.. Tapi inilah sebenarnya yang dia mahukan, tetapi polis bukan bodoh macam dia.. sebab kalau tangkat dia maka selamatlah dia dari tuduhan sodomy itu dan mulalah dia buat provokasi baru yang kerajaan takutkan dia sebaba tu tangkap guna ISA.....