Selasa, 16 Mac 2010

PENGIKUT PAS TAKSUB YANG TIDAK MEMPUNYAI OTAK!



Mc dah banyak kali buat post mengenai hal pengikut, penyokong dan ahlul Pas yang taksub dan fanatik kepada pemimpin mereka. Bagi mereka, pemimpin mereka ini terlalu maksum sehingga mereka menganggap pemimpin mereka tak mungkin melakukan kesalahan.

Baru-baru ini Mc ada diserang oleh ahlul Pas yang bahalul, punyai otak tapi tidak punya akal. Soalan yang diajukan semuanya telah diterangkan secara terperinci oleh Mc dalam posting yang lepas. Mengenai hal Mohsin, bekas Ahli Parlimen PKR yang diugut oleh dewan syura pas yang mahu sembahyang untuk jatuh bala kepadanya selama 7 hari 7 malam, jika tidak lepaskan jawatan. Adakah perkara itu tidak benar?

Adakah ahlul Pas hanya membaca haramkahdaily sehingga otak jadi dunggu dan tidak dapat berfikir dengan waras. Banyak sumber berita lain yang dapat mereka baca untuk membuktikan kebenaran berita tersebut. Jika kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga. Mc bukanlah berblog dengan sesuka hati. Mc berblog dengan berdasarkan fakta dan bukti. Jika Mc mengulas sesuatu perkara, itu ialah teori dari Mc dan pendapat peribadi mengenai sesuatu hal.

Cuma Mc minta ahlul Pakatan Haram seperti Pas, Pkr dan Dap, berfikir dengan lebih jauh dan lebih kedepan. Jika UMNO dipanggil bodoh, sekurang-kurangnya UMNO/BN sudah memerintah sejak dari Malaysia merdeka. Tapi kebodohan Pakatan Haram, hanya dapat dibuktikan dalam masa 2 atau 3 tahun sahaja. Cuba anda berfikir mana yang lebih bodoh!

MctHeory:
Kebodohan Penyokong Pas sudah tidak dapat disimpan lagi! Sudah jelas lagi nyata!

9 ulasan:

Arif Omar berkata...

otak kera mereka ini

Tanpa Nama berkata...

ada kepala otak tapi otak tak ada!!!!....kepala otak hanya digunakan utk lilit kain serban je!!!....sebab itu bahlul pas tak boleh fikir cuma dia boleh nampak saja,asalkan kepala berlilit serban,ada sejemput janggut duduk kat bawah dagu,pakai jubah menjela ketanah ini sudah cukup utk dinilai sebagai ulamak...kalau lah ramai lagi org2 melayu yg semacam ini alamatnya bangsa melayu kekal menjadi hamba abdi dan hidup melarat!!!!tamadun melayu tak berganjak sedangkan bangsa lain sudah bercuti dan bersantai diruang angkasa bersama2 kaum keluarga!!!!...fikir2kan lah....ummi merdeka said

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, golongan khawarij ini tidak akan mendengar apa-apa pandangan dari orang yg tidak sealiran dengan mereka..... itlah hakikatnya...

Tanpa Nama berkata...

Sereban je besar tapi otak tak ada jangan ingat pakai sereban ada jangut kambing anda sudah alim belum tentu masuk surga jangan bolih buat solat hajat atau doa bala pada sesama islam anda semua bolih di angkat masuk surga maaf cakap belum tentu anda selamat lagi di dunia ini.

Tanpa Nama berkata...

ameno lagi buruk! kapiaq! bodoh!

amieiezam berkata...

otak PAS tuh cap fitnah wal seranah tak caya tuh tanpa nama 18:36.. apa la yang dia bleh debatkan?

Tanpa Nama berkata...

atas kepala orang PAS ada serban dalam serban ada taik - taik kalau dah kering jadi hamPAS

Tanpa Nama berkata...

PAS itu adalah Melayu Haprak Bodoh otak dah mati UMNO itu adalah sepandai2 umat ISLAM suci lagi mulia

Tanpa Nama berkata...

sebagai org islam , pengikut PAS kena berfikir dan bertindak secara islam. ada kah islam mengajar umat nabi muhammad utk maki hamun sesama islam atau mengkafirkan org yg mengucap dua kalimah syahadah . hati org PAS kebanyakannya terletak pada sifat benci, amarah dan penuh dakyah . bertaubatlah sebelum kebencian dan api syaitan menyelubungi tuan-tuan .