Isnin, 1 Mac 2010

TEMPAT PERSEMBUNYIAN RAJA PETRA!



Siapa tak kenal dengan RPK, Raja Petra Kamaruddin, antara blogger penyalak anwar yang paling tersohor. Akibat salah salak dan terlalu over berbohong. Sekarang dia hidup dalam buangan. Dia yang membuang dirinya sendiri. Dia ni jugalah yang mereka cipta kisah-kisah panas kepada Ds Najib. Banyak dakwaannya dibuat tanpa sebarang bukti. Tapi semua dakwaannya itu masih lagi lekat dipercayai oleh si ahlul-ahlul pakatan haram dan penyokong mereka.

Dimana dia bersembunyi? Tengok gambar dibawah!



RPK sekarang di London, alamatnya no 20 apartment trinity court bayswater london. Rumah siapakah itu? Itu rumah Helinna Hanum Dadameah adalah isteri kepada Kalimullah hasan, agen gelap bertaraf bangkai daripada Singapork yang bersekongkol dengan RPK dan mencipta teori fantasi politik untuk meenjatuhkan Ds Najib dan mengaibkan Rosmah Mansor(Malaysia 1st Lady).


Gambar diatas Bukti nama pemilik rumah tempat RPK ni sembunyi!

Kalimullah pernah nafikan tentang hubungannya dengan RPK. Jika dia mempunyai hubungan dengan RPK, bagaimana RPK boleh bersembunyi dirumah milik isterinya? Apakah agenda tersembunyi Kalimullah? Dipercayai mereka ini berkait rapat dengan Anwar. Perancangan dengan tujuan tertentu untuk menghuru-harakan Malaysia dari segi kestabilan politik dan ekonomi negara.

Tuduhan kepada pemimpin negara boleh menyebabkan rakyat berasa sangsi dan ragu-ragu. Seterusnya ketidak yakinan rakyat boleh menjejaskan pentadbiran sesebuah kerajaan. Anwar mengunakan orang-orang seperti ini sebagai senjata sulitnya untuk mencemarkan nama Ds Najib.

Akhirnya kita pun tahu, bahawa RPK masih lagi lari menyelamatkan diri. Kalimullah mungkin sudah balik Singapork dan Ds Najib tetap menjadi PM Malaysia yang makin disayangi oleh rakyat. Banyak lagi cubaan Anwar untuk mengkucar-kacirkan keamanan negara, harap rakyat Malaysia dapat menilai mana yang buruk dan baik.

Sumber: Gerakan Anti PKR

MctHeory:
Mc akan korek dan cari maklumat dari rakan-rakan blogger mengenai dua ekor beruk anwar ni. Untuk tatapan pembaca!

2 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

rajapetra jadi raja dalam bilik tido beliau jer! cess!

Rahman berkata...

silap2 nanti ade org kate bahawa raja petra hilang kerana umno yg sorok.mana lah nak tahu kerana kegilaan tahap 5 puak juak PR nih.