Selasa, 20 April 2010

LAGI BUKTI KEHEBATAN PAKATAN DI HULU SELANGOR!



Ini Mc ambil dari blog Pusaka Ayahanda..he he he..bukti nyata ditunjukkan bahawa kehebatan PKR, Pas dan Dap di Hulu Selangor taklah sehebat mana. Setakat ceramah ada dalam 30 orang, buat pertandingan karaoke atau joget lambak lagi ramai orang datang kot.

Ceramah PR yang diadakan semalam bertempat di Stadium Kuala Kubu Baru yang boleh menempatkan 2000 orang disitu langsung tidak mendapat sambutan dari penduduk-penduduk Hulu Selangor.

Ceramah yang dihadiri oleh Khalid Samad, Manikasavam, Zuraida dan Hatta Ramli hanya dihadiri oleh kurang dari 30 orang termasuk bangla tukang cuci stadium.

Ini jelas membuktikan bahawa masyarakat di Hulu Selangor telah semakin muak dengan pembohongan dari wakil-wakil Pakatan Rakyat di Selangor.

Di tempat-tempat ceramah PR lainnya juga dilaporkan berkeadaan serupa dengan di Kuala Kubu Baru. Penceramah-penceramah PR lebih banyak bercakap dengan tiang khemah dan juga tembok-tembok batu disekitar kawasan ceramah sahaja.

Berbanding dengan pentas ceramah BN, kehadiran yang diterima BN cukup menggalakkan dengan kehadiran mencecah 7 - 8 ratus masyarakat sekitar.

Semua senario ini menjadi petanda jelas bahawa PKR dan Pakatan Rakyat bakal berputih mata di P94 Hulu Selangor ini.


Kalau la penyokong Pakatan yang berada diluar Hulu Selangor ni tak percaya, mari la sini tengok sendiri. Ataupun korang import la bangla ke indon ke datang buat ramai kat setiap ceramah Pakatan kat Hulu Selangor ni..

MctHeory:
Ishh... siannn... siann...

5 ulasan:

Unknown berkata...

ramai kat stadiumtu tapi hantula,pasal tu xnampak.yg bagi ceramah pun hantu heheheheh...........

Tanpa Nama berkata...

jangan nak mengata PKR, BN pun sama, takda pun aku nampak orang berpusu-pusu. masa aku lalu bn wat ceramah kat pekan batang kali ada le 10 0rang gamaknya. kerusi kosong berlambak. speaker yang berucap tu cakap dengan tiang gak. hehhe....

Tanpa Nama berkata...

anon 23:01
masa ko lalu tu derang baru nak test audio kot. Hehehe.
Knp ko tak tggu sampai betul2 pasti hanya 10 org yg dtg?
Klu nampak 'sambil lalu' dah tu nak ckp gegar2 kat sini hentikan la.
Hahahaha

amieiezam berkata...

anon 23:01

takder bukti aku tak percaya...hahha setakat cakap pakai air liur aku ludahkan aje.... tengok jugak la speaker tuh siapa...yang bagi ceramah umum komer tuh bukan "dinosor2" PR ke? bukan calang2 orang tuh, kalid gereja, zuraida peluk, manick kapar, dr hatta...pehhh 30 prang jer...masing2 bawa spouse...tinggal 26...dikalangan 26 masing2 ada driver...tinggal 22 hehhehe....berap sahaja la yg mai.

YANG GAMBI berkata...

Kah..kah...kah.... PKR akan hanya tingal hantu2 sahaja yg akan menyokong mereka........