Jumaat, 28 Mei 2010

SEKALI LAGI DR MAHATHIR MENYUSUH SAMY VELLU UNDUR!


Dulu kita pernah dengar Negarawan Ayahanda Tun Dr Mahathir memberi nasihat kepada Mr.Samy supaya undur dari jawatan Presiden MIC sebelum orang benci. Akibat daripada saranan Tun Dr Mahathir itu, pembodek-pembodek MIC semuanya memaki hamun Tun Dr Mahathir kononnya Tun sudah menghina Presiden mereka. Hingga tergamak mereka menyuruh mengantungkan selipar digambar Tun.

Itu dulu, sekarang zaman Ds Najib, Tun Dr Mahathir sudah kembali kepada UMNO dan tidak dipinggirkan lagi. Tun Dr Mahathir sekali lagi memberi nasihat kepada Samy Vellu supaya berundur.

“Saya bukan mewakili UMNO tetapi pergi sebelum orang benci menjadi sebab saya meninggalkan jawatan tertinggi negara tujuh tahun lalu. Saya katakan bahawa seseorang itu mestilah jangan melebihi tempohnya dan yang lain dialu-alukan. Saya fikir beliau berkhidmat lebih lama daripada saya. “Saya fikir beliau telah mewujudkan satu rekod. Seseorang itu hendaklah berpuas hati dengan kewujudan rekod seperti itu,” katanya kepada pemberita.

Apabila ditanya komen anak Samy Vellu Vell Pari Tun Dr Mahathir berkata ''Vell Paari tidak boleh menuding jari kepada sesiapa tanpa mengemukakan apa-apa bukti," katanya lagi. Betul kata Tun, jika nak tuduh pun bagi la bukti dulu, jangan main hentam je. Sebagai orang lama Tun lebih memahami keadaan sebenar.

Post ini bukan nak hentam MIC lagi, post ni hanya sampaikan apa yang Tun Dr Mahathir katakan. Seorang negarawan yang amat Mc segani dan hormati.

sumber Sinar Harian.

MctHeory:
Post untuk Peguam Syarie dibatalkan kerana tiada sambutan. Harap Maklum!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO...ANE TU TELINGE KUALI KOT. BYK SGT TAIK TELINGER TESUMBAT KT DLM. 100,000 ORG KENE PECAT!! FUYOOO...I TELL U BRO, MR SAMY GONE MAD OREDI KEHKEHKEH

Wake UP! berkata...

Keling paria memang muka tak malu. Asalkan dapat berkuasa sampai mati, sanggup jadi diktator dan buang sesiapa saja yang menentangnya.

Jesus Christ is not the same as Allah.