Isnin, 5 Julai 2010

AWEK SPECIAL UNTUK ANWAR!

Gambar Hiasan semata-mata.

Baca dan hayati cerita ini!

Ceritanya begini, Anwar ni seorang yang kaya tapi agak pemalas. Dia mempunyai seorang P.A (personal Assistand) yang bernama Azmin. Jika dia perlukan apa-apa, si Anwar ni hanya perlu mengarahkan P.A nya supaya lakukan untuknya. Satu hari mereka berdua ke KL kerana si Anwar ini ada urusan perniagaan. Selepas balik dari kerja, Anwar pulang ke hotel dan terasa lapar, si anwar pun mengarahkan si Azmin.

"Min, ko turun bawah tolong belikan burger special untuk aku." kata Anwar

Azmin pula bertanya "burger special macam mana tu tuan?"

"Ishh ko ni, special tu maksudnya dia tambah telur dua biji" balas Anwar.

"OoO..kalau begitu, faham la saya tuan, baiklah saya pergi dulu" Azmin.

Azmin pun terus berlalu dan pergi meninggalkan tuannya..
Setelah pulang membawa makanan, Anwar pun makan dengan lahapnya.

Keesokkan harinya,

Seperti biasa, Anwar lepas pulang dari urusan kerja, Anwar pun lapar dan mengarahkan si P.A nya tadi untuk membeli makanan, maka dipanggilnya si Azmin.

"Minn.. aku lapar la, tolong belikan aku mee goreng mamak special ye.." kata Anwar.

Azmin pun mengangguk "baik tuan"

"Ingat ya, special mesti ada apa?" Tanya Anwar.

"Ada tambah telur dua biji" Balas Azmin.

"pandai" ok go..

Azmin pun berlalu pergi..
Balik dari kedai, Azmin pun terus bagi pada anwar dan Anwar memakan dengan lahapnya.

Hari berikutnya.

Anwar pun pulang dari kerja.. tetapi hari ini dia dah makan kat luar. Soo.. dia pun berasa kenyang. Cuma.. mungkin agak lama berjauhan dengan isteri, Anwar pun terasa agak SANGAP atau dalam bahasa baiknya 'Ghairah'. Lalu dia pun panggil si P.A nya..

"Azminnn.. datang sini kejap"...

"Ya. tuann...." Jawab Azmin.

"Meh sini aku nak bisikkan kat telinga ko" kata Anwar.

"tuan nak beli, makanan ke?" tanya Azmin.

"Anwar kata cepat datang sini" kata Anwar kembali.

anwar pun bisikkan sesuatu kat telinga si Azmin ni..

Azmin tersengih lalu berkata, "special ya tuan?"

"yups..special punya"..balas anwar sambil tersenyum..

Azmin pun turun kebawah.. selang beberapa jam, Azmin pun kembali dengan seorang Awek cun disisinya.

Dia mengarahkan si awek tu masuk ke dalam bilik Anwar dan dia pun turun kembali ke lobi hotel..

Setengah jam selepas itu, handphonenya berbunyi..

terdengar suara anwar terpekik dalam handphone tu..

"AZMINNNNNNNNNNN... AWEK APA YANG KO BAWAKKAN UNTUK AKU NI!?" Pekik Anwar.

Azmin jawab "Tuan kata yang special mesti ada telur dua biji, Saya bawa la 'Awek Special' untuk tuan"..

Anwar jawab.. "Aduhh.. punahh aku.."

P/s: Sejak daripada kejadian inilah.. Anwar terus ketagih dengan 'Awek special' hingga la sekarang. he he he..


MctHeory:
Untuk hiburan semata-mata.. ha ha ha ha. . .lawak tengah malam!

2 ulasan:

mail lambong berkata...

pandai kau mengarang..hampeh!!!

Tanpa Nama berkata...

KEHKEHKEHKEH CUKUP MENGELETEK JIWA BROO!!. KLU YG SPESEL TU MIN PUN APE SLHNYE..DIA PUN ADE 'TELOW 2 BJIK' HUHUHU