Jumaat, 20 Ogos 2010

APA NIE? KHUTBAH JUMAAT BUANG NAMA AGONG DAN TYT GANTI NAMA GUAN ENG?!

Khutbah Jumaat di Pulau Pinang kini menjadi medan untuk menjilat Ketua Menteri Paling Celaka Dalam Sejarah Negeri. Aparat aparat Khawarij PAS begitu bersungguh sungguh mendewa dewakan sikafir harbi ini hinggakan mendoakan beliau didalam Khutbah Jumaat.
Kelaziman dalam lafaz doa bagi khutbah kedua dibacakan untuk ketua negeri atau ketua agama Islam tetapi mengapa mendoakan untuk seorang yang anti Islam dan Melayu,pembohong seperti Guan Eng seorang kafir harbi.

Begitulah teruknya sebahagian penjilat tegar Khalifah Sosialis hinggakan sanggup membuang Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin dan TYT Gabenor Tun Rahman Abas sebaliknya mendoakan Lim Guan Eng didalam khutbah Jumaat.

Perkara ini sudah berlaku dibeberapa buah masjid sekitar Tasek Gelugor, Permatang Pauh dan Jelutong.

Buktinya pada Jumaat minggu lepas,13 Ogos di Masjid Padang Menora Tasik Gelugor. Khatib Ustaz Zakaria Ahmad mendoakan Ketua Menteri Khalifah Sosialis Guan Eng menggantikan Yang Pertuan Agong didalam Khutbah Jumaat.


Tindakan itu mencetuskan kemarahan dan bantahan dikalangan jemaah yang hadir apabila menyedari doa itu membelakangkan YDP Agung hinggakan ada yang tergamam mengapa harus menyebut nama seorang kafir harbi yang semua orang tahu begitu kuat berbohong dan anti melayu.

Mimbar masjid dijadikan pentas politik,mendoakan seorang kafir harbi pula menjadi keutamaan buat penganut Isle PAS.

Ini sudah sampai ketahap kurang ajar hinggakan para imam masjid dijadikan pencacai politik gampangan sosialis ultra kiasu DAP.

Adakah dengan hanya Guan Eng memberi sedikit gula gula pada program Ehya Ramadhan yang bertujuan untuk membeli undi khariah masjid di Dewan Serbaguna Jawi sudah menjadi lesen besar untuk menendang keluar nama Yang Dipertuan Agong?






Guan Eng sicelaka ini diangkat bagaikan raja, Yang Dipertuan Agung dan TYT Gabenor di hina .Khawarij PAS harus bertanggungjawab. Adakah ini salah satu titik tolak mengajar orang melayu supaya menderhaka kepada Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong?

Ajaran PAS yang menggankat Guan Eng bagaikan seorang khalifah sosialis bererti mereka menghalalkan segala tindakan Guan Eng yang kita semua kenali sebagai seorang pembohong,anti Islam dan anti melayu.

Tahap kebodohan khawarij PAS bagaikan sudah mengila,menjadi bangsat dan jalang seperti PAS menjilat Guan Eng adalah satu keutamaan.

Nasihat Pisau,Khatib dan imam janganlah menjadi perkakas politik chauvanis ultra kiasu DAP.

Masjid Padang Menora lubuk Khawarij PAS:klik sini


Singkirkan TYT hidden agenda DAP : klik sini

Pisau kata "tahun lepas Takbir raya diharamkan,tahun ini dah upgrade,hebat tak?"

Dari Pisau.Net

MctHeory:
Apa nie? Masyallah..apa nak jadi la dengan lembu-lembu Pas dan Pkr di Pulau Pinang ni. Korang dah gila ka? Sempena bulan ramadhan ni Mc doakan Allah terangkan mata, hati dan akal korang puak pencacai.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam, memang dah jalan jarum pemerintahan China, sama seperti yang dibuat di Singapura. Apa Lee Kuan Yew kata!, baca di bawah

3 perkara untuk membeli orang melayu:
1. bagi dia orang rumah, walaupun rumah tu tingkat 30, satu bilik pun dia orang dah suka sama kita.

2. bagi duit. orang melayu memang suka kalau dapat duit. Gua kasi lah sikit2.. RM10 atau Rm100. Depa akan sokong kita la.

3. kita jaga tempat ibadat mereka, masjid ka.. buatlah surau kecik2 untuk org melayu, bagilah more sikit, cina mai pakai baju melayu, melayu akan suka org tsb. depa kata, ini bagus punya olang.

itulah kelemahan orang melayu yang menyebabkan melayu singapura tutup mulut sampai hari ini.

Sekarang ianya merebak ke Malaysia, ke P.Pinang, Perak, Selangor, dan ke seluruh Malaysia kalau org2 Melayu tidak sedar diri.

Melayu perlu fikir, jangan dibeli kalau tidak mahu tergadai di kemudian hari. Insaflah bangsaku!

Inilah hakikat kelemahan orang melayu!

-art-

Mordecai Kucai berkata...

Tu la gila.

Kita sebagai orang Islam yang beriman dan yakin percaya bahawa inilah ugama yang di redhai Allah membawa pula kita ke Syurga sedar bahawa LGE setakat masa ini adalah kafir. Bagaimana pula kita mendoakannya.

Dalam Quran terang terang menyatakan: "Jangan kamu mengambil sebahagian dari orang kafir itu sebagai pemimpin"

Aku ni bukan ustaz tapi mamat tepi jalan. Apa jadi ustaz PAS buta ke? ATau dah jadi Yahudi iaitu tutup sebahagian ayat taurat dgn tangan semata mata nak mengelak hukuman.

Tula. Pentunjuk Allah itu adil. Tak datang dari cerdik atau bodoh atau jadi burung kakaktua ugama. Yahudi tu di iktiraf bijak tapi tidak juga dia mengenal Allah. Jadi wahai ustaz2 ooi kebijaksaanaan saja bukan lampu penyuluh petunjuk Allah!

Maksud Al-quran: "Sesiapa yang bersungguh sungguh kearah jalanku akan aku tunjukkan"

Dah ustaz2 mangkuk ni sibuk berjuang pasal dunia. Terimalah dunia. Padan muka!