Ahad, 8 Ogos 2010

MAHUKAH ANDA MALAYSIA MENJADI SEPERTI INI? PELACURAN BEBAS!

Video ini dirakan disekitar Geylang Singapork. Cuba perhatikan gadis-gadis berpakaian seksi yang menunggu pelanggan di tepi jalan. Perniagaan lendir disini begitu terbuka dan dihalalkan oleh undang-undang negara mereka. Tengok dulu, ulas nanti.



Pembaca mahu jadikan Malaysia seperti ini? Jika mahu undi dan sokonglah Pakatan Haram yang didukung oleh Dap. Di Selangor sekarang pun perniagaan lendir seperti ini pun bersepah-sepah. Agaknya jika Pakatan Haram memerintah Malaysia, mungkin rumah-rumah urut, spa-spa semuanya diberi lesen khas untuk halalkan perniagaan seks. Sudah la Perdana Menteri homoseksual, Dap pula beri kelonggaran untuk perniagaan Seks. Agaknya apa akan jadi pada Malaysia?

Parti Pas? Parti Pas akan keluarkan fatwa baru yang perniagaan seks adalah halal, jika N.ajis masih wujud, dia yang akan berguling-guling ditengah jalan bagi mempertahankan Dap. Bila N.ajis dah beri fatwa halal, mana ada ahli Pas yang lain berani lawan.

P/s: Kerajaan Singapork yang ditadbir oleh PAP langsung tidak peduli keadaan ini. Mereka hanya mementingkan duit. Sama la juga dengan Dap. Moral atau keruntuhan akhlak tak penting. Yang penting.. mashyukkk!!..

MctHeory:
Sokonglah Dap dan Pakatan Haram, untuk perniagaan PELACURAN HALAL kelak!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Astagfirullahal azim...

KELISA DURI berkata...

Kita dapat tsunami la kot macam kat aceh dulu................