Ahad, 1 Ogos 2010

P.PINANG! GERAI MELAYU DIROBOH! GERAI CINA?




Kepala ultrakiasu sosialis DAP Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah penang Lim Guan Eng menyerang SDO Nik Ali dengan pelbagai tohmahan dan fitnah,tidak berhenti disitu saja.

Walaupun dibuktikan Guan Eng pembohong dan pengfitnah dengan tersiarnya bukti video dan gambar,Guan Eng telah mengarahkan orang orangnya mengorek segala butir tentang Nik Ali untuk dijadikan bahan menghentam dan membuat fitnah.

DAP dan Guan Eng amat berdendam kepada Nik Ali kerana tidak dapat mengawal dan menunggang seperti mana mereka menjadikan para pemimpin melayu pakatan dan sebahagian penjawat awam di KOMTAR sebagai hamba dan balaci.

DAP dan Guan Eng yang kita semua sudah maklum ,amat kuat berbohong dan pembelit kini sudah kehabisan modal apabila ADUN Komtar Ng Wei Aik cuba memainkan isu mengenai pejabat lama ICU di Komtar,usaha terdesak memainkan isu basi sambil dibantu oleh Malaysiakini jelas memperlihatkan mereka sudah kehabisan modal .

Rakyat Pulau Pinang tertipu dengan permainan politik gampangan Guan Eng,yang terbaru Guan Eng membuat dakwaan kononnya mereka turut merobohkan gerai peniaga cina . Cuba tanya mana mana orang melayu Pulau Pinang gerai cina mana yang mereka roboh?Orang Melayu Penang bukan buta,semua orang tahu!Jangan cuba bohong dan bodohkan rakyat Penang!

Pembohongan Guan Eng
"On another matter, Lim said since the start of the year, 70% and 82% of traders and hawkers whose stalls were either demolished or served with compounds, were non-Malays on the island and mainland respectively.He said this showed that there was no race factor involved when the respective local authorities conduct their operations."


Terlalu banyak kawasan peniaga cina tidak pernah disentuh atau diberi amaran,cuba lihat di kawasan Jalan Raja Uda,New Lane,Paya Terubong,Jalan Macalister , Ayer Itam,Bukit Mertajam,Taman Chai Leng dan banyak lagi. Rata rata kawasan ini peniaga cina bebas melakukan apa saja apabila mendapat pembelaan daripada DAP.

Seperti biasa,lidah biawak ini bermain dengan angka dan fakta yang memperbodohkan rakyat Pulau Pinang,ditambah dengan kebodohan PAS dan PKR,maka amat mudah diganyang dan diperkudakan.

Guan Eng seperti biasa meneruskan aksi lidah biawak dan pembelit fakta,amat malang sekali apabila penjilat tegar melayu Pulau Pinang turut menyokong tindakan Ketua menteri paling celaka dalam sejarah negeri.Mereka dibutakan dengan sumbangan hingga terlupa mereka dibeli dengan nilai sekupang dua.Begitulah rendahnya nilai melayu di Pulau Pinang. Sambung Baca dan tengok gambar sini.

P/s: Pulau Pinang dan Selangor, seterusnya ialah Melaka negeri sasaran Dap untuk memulakan penjajahan di Malaysia. Di Pulau Pinang, melayu sudah jadi bangsa terpinggir. Dalam masa 2 tahun lagi, kemungkinan melayu akan kehilangan tempat di Pulau Pinang (bahagian pulau). Jangan kita menyesal bila PRU ke 13 nanti, bila dapat P.Pinang balik, tetapi semua kawasan sudah menjadi hak bukan bumiputra. Guan Eng dah sapu siap semua kawasan sebelum dia blah. hmm.. masa tu, menyesal pun tak sudah.

MctHeory:
Jenis gadai Melayu ni Hanya Melayu Pakatan saja yang bodoh macam ni. Kalau boleh 'teloq' dalam seluar pun dia nak bagi kat Dap.

3 ulasan:

headbomb berkata...

itulah realiti.. kesian org melayu...

Tanpa Nama berkata...

PADAM MUKA MELAYU PULAU PINANG INI LAH DIKATAKAN ANGIN PERUBAHAN PADAM MUKAAAAAAAAAA

mangkuk berkata...

hmm.. lepas ni kalo ada melayu undi pakatan, memang melayu tu bodo la.