Khamis, 26 Ogos 2010

SEBUT 16 SEPTEMBER, APA YANG KITA TAK BOLEH LUPA?

Baca berita nih dulu, lepas tu baca ulasan kat bawah,

KUALA LUMPUR Ogos — Pekerja yang bekerja pada 16 Sept iaitu Hari Malaysia perlu diberi cuti umum berbayar.


Menteri Sumber Manusia Datuk Dr S. Subramaniam dalam satu kenyataan hari ini berkata perkara itu tertakluk di bawah Seksyen 60D(1)(b) Akta Kerja 1955.


Kerajaan telah mengisytiharkan bermula tahun ini, tarikh 16 Sept adalah cuti umum sempena Hari Malaysia dan penetapan itu telah diwartakan pada 9 Nov 2009 di bawah Akta Hari Kelepasan 1951. — Bernama

He he he.. bila kita dengar je 16 sept, apa yang kita ingat? Apa? hari Malaysia? Ya betul.. Apa..cuti umum? Pun betul jugak..tapi ada satu lagi yang tak mungkin kita lupa dengan 16 sept ni. Malah patut dimasukkan dalam buku teks sejarah Malaysia. Nak tahu apa ke? Takkan kita dah lupa, 16 sept adalah BUKTI besar PEMBOHONGAN Anwar Ibrahim kepada rakyat Malaysia. Setiap kali sambutan 16 sept, kita patut ingatkan perkara ini. Jangan sampai rakyat lupa bahawa Anwar ni PEMBOHONG NO SATU negara.

MctHeory:
Lompat si katak Lompat! Ewahh!!..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MANE BLEY LUPE BROOO..TARIKH KRAMAT BUAT SI PENCUCUK PINTU BELAKANG YG MENCUCUK2 HATI RAKYAT M'SIA DGN PENIPUAN TERHEBAT ABAD INI!..KEHKEHKEH HARKKK PTUIHHH!!