Khamis, 26 Ogos 2010

SEKALI LAGI PAS GADAIKAN AGAMA UNTUK POLITIK!


Yaa... sekali lagi kafir harbi yang hari-hari makan babi masuk kedalam masjid sehingga ke saf pertama orang islam bersembahyang, kalau dulu adun seri andalas xavier jayakumar masuk kedalam masjid lipat kajang di klang untuk memberi tazkirahnya tapi kali ini seorang amoi kafir harbi dari parti dap yang juga ahli parlimen serdang pula masuk untuk menyampaikan cek. tak boleh ke jawatankuasa surau buat penyerahan cek tu di luar dari dewan sembahyang, kenapa mesti masuk sampai ke saf pertama?

Bergitu kebulurnya jawatankuasa surau al-huda kajang dengan sumbangan amoi kafir harbi ni sehingga mereka sanggup membawa masuk orang kafir kedalam dewan masjid tempat kita bersembahyang... cilaka sungguh puak-puak pas ni, kerana politik, mereka sanggup menghina kesucian rumah ALLAH.

Gambar ini di ambil ketika Teoh Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang) telah memberi tazkirah di Surau Al Huda, Kajang pada jam 9.33 mlm, 22 Ogos 2010.

Darul Ehsan Today

MctHeory:
Agama sudah jadi mainan bagi puak-puak Pas. Dah takde sensitifnya lagi bagi mereka.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AKU INGAT SBLUM MASUK MESJID TU DIA DH KANGKANG KASI TENGOK JEMBOT DIA KT KARIAH SITU NK TUNJUK YG DIA TU BERSIH KOT. ERR DIA TAU KE MANDI WAJIB? KEHKEHKEH >|D

Tanpa Nama berkata...

Bila pulak nak panggil ostat Kapal Sink bagi tazkirah..dah tak sabau nak tunggu khutbah ostat kapal sink

Tanpa Nama berkata...

APAKAH TARAF ILMU PEMIMPIN PAS NI,TIADA SIAPA PUN YANG MENEGUR,JANGAN KERANA POLITIK SEMUA NYA BOLEH BAGI MEREKA,DAN HARAM BAGI ORG LAIN...

Tanpa Nama berkata...

kita nak dengar apa pulak fatwa mufti perak dan rakan-rakan ulama muda umno

ha3x

darkdark shortshort FF berkata...

kahkahkah...

lu pencacai UMNO mmg mental low to the max dol...
kahkahkah..