Selasa, 14 September 2010

APABILA KEBODOHAN MR BEAN PAS SUDAH SAMPAI KEMUNCAKNYA!!!!


Mc nak mengulas sikit pasal Mr Bean Pas yang kita sedia maklum memang suka buat benda bodoh dan banggang tahap longkang. Kenyataan demi kenyataan yang dia buat, hanya untuk cukupkan bukti bahawa dia ni langsung tidak mempunyai otak. Sebelum ni Mc ingat dia ada otak, walaupun gram untuk otaknya tidak cukup. Bila muncul pula kes pembunuhan Datuk Sosilawati, dan baca kenyataan dari Mr Mahfuz Bean, Mc rasa cukup yakin bahawa Mahfuz Bean ni langsung 'tidak' mempunyai otak.

Kebodohannya sudah sampai kemuncak. Kata orang 'bodoh tahap klimaks' mungkin semasa kecil 'madula oblagatanya sudah tersumbat disebabkan terhantuk hingga menyebabkan kecacatan dan keterencatan kekal. Sebab itu dia tidak dapat berfikir dengan waras dan rasional. Atau mungkin juga dia pernah terhantuk kedinding disebabkan tergelincir akibat jatuh basikal. Dia jatuh basikal kerana mukanya tertutup dengan 'bendera BN' sebab itulah hingga sekarang, apa saja jadi di Malaysia ni walaupun tiada kaitan dengan BN dia akan cari punca dan menuduh yang bukan-bukan terhadap BN.

Kebodohan tahap klimaksnya ini juga boleh menyebabkan halunisasi, kesannya sama seperti 'penagih syabu' yang akan menyebabkan mangsa berkhayal dan 'kick' bercakapnya lebih. Sebab itu apabila dia bercakap, seolah-olah dia tidak mempunyai otak, kerana dia bukan 'seolah-olah tidak mempunyai otak', sebenarnya dia memang tidak mempunyai otak. Kalau ada pun sudah 'tidak dapat digunakan' lagi. Baik digantikan saja dengan otak lembu.

Hari baik bulan baik ni, kita bermaaf-maafan dan sucikan dosa. Dia ni tak, dia suka menambahkan dosa fitnah. Jika zaman sekarang manusia jadi kejam dan zalim semata-mata kerana wang. Si Mahfuz Bean ni pula, jadi bebal dan bodoh semata-mata untuk mendapat nama. Kononnya bila dia buat kenyataan yang semacam ni, dia akan dijulang sebagai hero la. Dia tak sedar, dia hanya mengurangkan lagi maruah dirinya dikhalayak ramai.

Bak kata orang, Bila kita bodoh, baik kita diam dari bercakap. Bila kita banyak bercakap, kita kan nampak lebih bodoh dari biasa.

Kesian pada parti cap bulan pernama ni.  Macam mana la korang boleh angkat si bebal ni jadi Naib Presiden? Tak rasa macam malu ke ada manusia macam ni dalam parti korang?

Mc terbitkan artikel ni disebabkan kenyataan Mahfuz mengenai kes pembunuhan Datuk Sosilawati yang amat 'tidak bertanggungjawab dan bodoh' nak baca klik sini.

MctHeory:
Janganlah kita 'politikkan' tragedi ini. Kesianlah pada keluarga si mangsa. 

4 ulasan:

Gerakan Timur berkata...

dah namanya mat pus... president, club of stupidity.

what do you expect? hahahaha...

pakatan rosak berkata...

memang mahfus lama sok dia pun akan mhamfus lah tu.. otak udang kalau layan dan org percaya apa dia cakap mmg bukan otak udang lagi tapi tapir pasir... tuih.. munyirap je boleh dia dok komen lagu tu... tuih lagi sekali...

Tanpa Nama berkata...

MAHPUS OMAR ADALAH SPESIS YANG PALING BODOH YANG PERNAH AKU JUMPA! INI KIRA BODOH TAHAP PIANG! WAHAI MAHPUS..CERMIN LAH DIRI SENDIRI SEBELUM NAK MENGATA ORANG! SEDIH ORANG POKOK SENA DAPAT WAKIL RAKYAT YANG TAHAP IQ NYA SETARAF KELDAI

Tanpa Nama berkata...

Malunya...tonjol kebodohan diri sendiri pada umum. Kebanyakkan PAS memang macam Mr Bean ni, Tin Kosong.

Kokok berderai derai, ekor bergelumang tahi.......