Khamis, 16 September 2010

JANGAN BACA! KELAKAR TAHAP MAKSIMA!! BILA TARIKH 16 SEPTEMBER, APA YANG KITA AKAN INGAT? kah kah kah...




Anwar Ibrahim! "16 Sept kita akan tawan Putrajaya! We Have A Number" Itu kata Anwar Ibrahim kepada Ahli Pakatan PAS,DAP dan PKR malah seluruh Rakyat Malaysia termasuk Dunia.

Cuba kita analisis kata kata Anwar Ibrahin ini. "16 Sept Kita Akan Tawan Putrajaya"

Betul 16 Sept yang Anwar Ibrahim nyatakan tapi pada tahun bila? 2008 sudah berlalu, 2009 juga telah di lepasi dan apakah pada tahun ini 2010?

Tidak mustahil dalam ertikata dunia politik ini Anwar Ibrahim dapat menawan Putrajaya. Jika tidak tahun ini barangkali tahun 2011 ataupun 2012 ataupun seterusnya.

Buat rakan Pakatan PAS,DAP dan juga ahli PKR tidak perlu bertanya pada Anwar Ibrahim bila untuk menawan Putrajaya kerana Anwar telah sebut 16 Sept. Maka anda semua nantikan sahaja tarikh Keramat itu.

Anwar Ibrahim kata " we have a Number" Nombor apa yang Anwar Ibrahim ada? Anwar Ibrahim menyatakan demikian kerana memang beliau mempunyai bilangan. Bilangan yang bermacam macam. No Ekor pun Bilangan juga. No Banduan nya pun bilangan juga. No Fail kes Liwat nya pun Nombor juga. Pendek kata banyak sangat Bilangan yang Anwar ada.

Ahli PKR terutamanya usah gundah gulana kerana Anwar Ibrahim pakar dalam mengatur strategi menawan Putrajaya. Strategi Menipu, Membohong anda semua! Itulah strategi ampuh yang Anwar Ibrahim ada dan ianya jarang sekali ada pada seseorang pemimpin Politik.

Bayangkan lah berapa ramai rakyat yang telah Anwar Bohongi, Sampaikan ada yang sehingga sekarang ini pun masih menaruh kepercayaan padanya pada setiap 16 Sept tiap tiap tahun.

Di Harapkan agar penyokong Pakatan DAP,PAS dan juga PKR boleh lah ke Putrajaya bersiap sedia pada 16 Sept 2010 ini. Manalah tahu pada tahun ini Anwar berjaya menawan Putrajaya. Sambil sambil itu boleh lah melawat Sekitar kawasan Putrajaya tanda mercu tanda Pentadbiran Kerajaan Malaysia.

Selamat Berjaya. Ingat pesan Anwar Ibrahim "16 Sept kita akan tawan Putrajaya. We Have A Number"

Percayalah.......

Sumber Anwar Pembohong

Pukul canang serata pelosok Malaysia....


Dok kata nak jadi Perdana Menteri dahh....


Pukul Canang seluruh pelusok Tanah Melayu...


Dok kata Putrajaya kami punya dahh...


Tak cukup canang... dia bantai GONG!...


Akhir sekali apa dah jadi???...


Puak-puak Lembu Pas dan Babi Dap.. juga yang kena pusing.. kah kah kah...


PKR..pulak??


Buat Bisnes Karipap pusing!!!....... kah kah kah...

MctHeory:
HOI!! hanya orang gila saja, percaya cakap orang gila.. HOI!!.. dey tambhi bila mau serik kena tipu deyyy!!....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

16 Sept harijadi aku... terima kasih kepada anwar dan kawan2 kerana sudi nak datang putrajaya untuk menyambut harijadi aku...