Rabu, 1 September 2010

JAWAPAN BALAS PADA KHALID SAMAD! Pas Selangor jangan jadi bodoh la!

Mc ada baca portal pencacai Pakatan Haram, Malaysiakini, mengenai kenyataan si Khalid Samad atau nama Glamornya Khalid Gereja yang mengungkit kembali permohonan Kerajaan Malaysia kepada JAIS untuk mengunakan halaman Masjid As Salam Taman Seri Manja sebagai program berbuka Puasa bersama PM sambil PM memberi sumbangan kepada beberapa pihak yang memerlukan.

Nazir masjid As Salam menolak permohonan Ds Najib untuk mengunakan HALAMAN masjid, dengan alasan, parti politik tidak dibenarkan 'mempolitikkan' masjid. Jadi Ds Najib pun mengalah dan mengadakan program berhampiran dengan kawasan berkenaan sahaja. Namun segala program yang dirancang berjalan lancar.

Kemudian orang PAS dok sibuk bangga kononnya mereka berjaya mensabotaj program PM Najib Razak yang berbuka puasa berhampiran kawasan masjid As Salam Taman Seri Manja baru-baru ini. Mereka bangga kerana berjaya menghalang program tersebut yang pada awalnya mahu di adakan di Masjid Nurul Ehsan di kawasan PJS juga. Bersorak mereka bila mereka mendakwa berjaya menyekat masjid dari digunakan sebagai gelanggang politik.

Walahal apa yang berlaku adalah program berbuka puasa bersama PM dan diadakan diperkarangan Apartment Permaisuri Permai.Berhampiran masjid tersebut jugalah didirikan khemah untuk rakyat bersua muka dengan pemimpin no 1 negara.Di kawasan perkarangan apartment tersebut jugalah diadakan majlis penyerahan sumbangan kepada mereka yang memerlukan.Tidak wujud sebarang masalah pada program tersebut dan masjid tersebut juga hanya digunakan sebagai tempat menunaikan solat maghrib, isyak dan juga tarawih.Apa yang orang PAS banggakan? Program tersebut tidak diadakan di dalam masjid!!




Kenapa program berbuka puasa bersama PM harus mereka halang? Mereka menuduh PM mempolitikkan masjid, sedangkan mereka dengan rela membenarkan Dap mengunakan masjid untuk program yang lebih kurang sama. Permohonan Ds Najib hanya mengunakan halaman masjid untuk berbuka puasa dan bukannya dalam masjid. Sedangkan kapir harbi Dap terang-terang masuk dalam masjid dan lakukan aktiviti didalamnya.

Apakah Dap lebih dipandang mulia oleh Pas berbanding saudara seagamanya? Hannah Yeoh, Teo Ching terang-terang masuk masjid untuk lakukan program mereka, kenapa itu dibenarkan? Bukankah mereka juga ahli politik? Sebenarnya JAIS tidak salah dalam hal ini, yang salahnya hal ini telah dipolitikkan oleh puak-puak Pas sendiri.

Permohonan DS Najib hanyalah mengunakan 'HALAMAN' masjid untuk berbuka puasa, bukannya dalam masjid. Itu pun bukan untuk tujuan politik, cuma untuk tujuan amal selaku Perdana Menteri Malaysia. Jadi dimana silapnya program berkenaan di mata Pas Selangor?

Sumber Kita Gempur

MctHeory:
Pas memang bebal, Khalid Samad, bertambah bebal!..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ITU PSL AKU BERANI CKP AHLUL2 TOTOK PARTI SESAT X BERANI NAK BUAT BENDA HALAL MCM BN TP BERANI PLAK BUAT KEJE MUNGKAR SEMATA2 NAK DPTKAN UNDI

C L J berkata...

Ya Allah yra ... berilah hidayah mu dan sedarkanlah saudara saudara ku yang sedang kesesatan jalan itu.

Amin yra .....

Tanpa Nama berkata...

makin sesat pas sekarang ni...ish3...
macam mana la aku boleh sokong pas dulu??? menyesal lak....

Tanpa Nama berkata...

HA..HA..HA.HA..LAWAK BETUL UMNO...

DIA ADA HAJAT NAK BUKA PUASA KAT MASJID...MANA BOLEH BANG..!!

MASJID BUKAN UNTUK TUJUAN POLITIK
(DGN PEMIMPIN UMNO DTG DAN MENYAMPAIKAN BANTUAN PUN DIKIRA SBG TUJUAN POLITIK BANG OII!!!)


TAK FAHAM KE ATAU BUAT2 BODOH TAK FAHAM2...KELAKAU LAH LU UMNO...!!!

HERAN DGN UMNO YG BENGONG...DIA BUAT APA SAJA BOLEH TAPI PERKARA YG SAMA PR BUAT TAK LEH LAK....

AKU PUJI KETEGASAN AJK MASJID YG IKUT PERATURAN YG UMNO BUAT SENDIRI....SYABAS!!!

UMNO KENA LAH IKUT PERATURAN...KATA TAK LEH BUAT KAT MASJID JGN LAH BUAT....

HA..HA..HA..HA... UMNO OH UMNO..KO TAK SEDAR RUPANYA DIRI KO MEMANJANG JER KENA GELAK KAT ORG!!! HA..HA..HA..HA..

Tanpa Nama berkata...

aik..lord reid dah tuka stail gelak?

muahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

stetmen bodo anon 8.52

HERAN DGN UMNO YG BENGONG...DIA BUAT APA SAJA BOLEH TAPI PERKARA YG SAMA PR BUAT TAK LEH LAK....

klu dah tau BN buat yg sama apsal kau pun ikut sama?..bodo piang!

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hey umno baghal...masjid bukan tempat politik lah...faham ka?