Rabu, 22 September 2010

KETUA PEMUDA SELANGOR TIDAK MENGHORMATI DS NAJIB??

Suhaimi Doraemon!! busuk punya orang!!

Isnin malam berlangsung majlis sambutan hari raya Umno Selangor di seksyen 20 Shah Alam.

PM Datuk Seri Najib selaku Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri serta barisan kepimpinan Umno serta BN dan juga wakil-wakil rakyat Selangor dan beberapa pemimpin pusat turut sama meluangkan masanya untuk bersama rakyat Selangor. Yang menjadi persoalan dan buah mulut dikalangan ahli-ahli Umno sekarang ialah ke mana hilangnya Ketua Pemuda Umno negeri dan beberapa lagi ketua pemuda bahagian dalam majlis malam tadi?

Selaku Ketua Pemuda Negeri sepatutnya Suhaimi wajib ada di sana semalam. Ini kerana majlis tersebut adalah majlis peringkat negeri. Jika PM yang sentiasa sibuk 24 jam sehari sanggup meluangkan masanya, mengapa seorang ketua pemuda yang tidak memegang apa-apa jawatan lain selain jawatan tersebut tidak boleh meluangkan masanya.

Ini menunjukan sikap kurang ajar ketua pemuda negeri. Sudah banyak kali manusia yang bernama Suhaimi ini menunjukkan sikap kurang ajarnya. Sebelum ini dia juga sering gagal hadir mesyuarat perhubungan negeri dan juga mesyuarat pengurusan.

Disuruh letak jawatan dia tidak mahu, pegang jawatan dia tidak buat kerja. Semuanya nak menyusahkan kerja-kerja untuk menawan kembali Selangor. Oleh yang demikian kami merasakan jalan terbaik untuk menyingkirkan manusia ini ialah, ahli-ahli Pemuda Umno Selangor harus bangkit dan ‘sembelih’ sahaja manusia ini sebelum dia menyusahkan lebih ramai orang dan juga Umno serta BN. - Selangor Daily

Pemuda UMNO sekarang sudah lebih sudu dari kuah. Pemuda UMNO sekarang dianggap tidak membantu parti langsung. Kalau dulu 'pemuda harapan bangsa' sekarang ni, tema dah tukar, 'pemuda haram nak harap'. Suruh kempen malas, alasan itu, alasan ini. Suruh kerja malas, salah itu salah ini. Apa yang mereka tahu? Habiskan duit rakyat!! Menghabiskan beras!!

Korang dah la tak bekerja apa-apa pun, penganggur, tapi naik kereta besar-besar, mana agaknya dapat duit tu? Korang jangan ingat rakyat tak tahu. Hantarkan aje si Suhaimi, KJ and the geng ni duduk mana-mana pulau, buat semak Malaysia je la.

P/s: Pemuda UMNO sekarang ni dah macam 'puki ayam' tau dak!! Langsung tarak guna!!

MctHeory:
Campak aje vest korang tue dalam longkang!

Tiada ulasan: