Ahad, 5 September 2010

PROGAY TELAH BUKTIKAN ANWAR MEMANG TERLIBAT DENGAN GAY DAN HOMOSEK!



Oleh X131

Kenapa logo Progay berbentuk seluar dalam. Maknanya seluar dalam mempunyai nilai sentimental kepada kaum GAY. Ingat lagi keterangan Saiful di mahkamah yang mengatakan Anwar berikan hadiah kepadanya, sehelai seluar dalam LEVI'S warna kelabu ? Nampak seperti ada kaitan di sini..

Apa itu PROGAY ? PROGAY adalah singkatan kepada The Progressive Organization of Gays in the Philippines, sebuah pertubuhan yang ditubuhkan pada tahun 1993 bertujuan untuk membela kaum GAY di Filipina khususnya dan di seluruh dunia amnya.
Blog ini pernah bertanya, jika Anwar Ibrahim bukan GAY, kenapa PROGAY perlu membela Anwar ketika bekas TPM itu mula-mula dituduh melakukan sodomi pada tahun 1998.

Pertanyaan ini sangat wajar, kerana kaum GAY sahaja yang akan mengenali spesis kaumnya dan membelanya bersungguh-sungguh.

PROGAY berpusat di Filipina yang merupakan satelit kaum GAY di Asia Tenggara. Anwar juga sering ke Filipina melawat sahabat rapatnya Joseph Estrada. Pusat penaja Anwar, yayasan Kristian Jerman (KAF) juga berpusat di Filipina iaitu di Ateneo de Manila University. Ateneo de Manila merupakan sarang jesuits (rangkaian aktivis kristianisasi) pernah beri gelaran doktor kehormat kepada Anwar pada tahun 1996. Nampak perkaitan itu ?

Pada tahun 1998, selepas Anwar dipecat TPM, Al Gore datang ke Malaysia mengecam Malaysia dan Dr Mahathir dalam persidangan APEC. Ketika itu Al Gore Naib Presiden US. Selepas Al Gore kecam Malaysia dan memuji 'reformasi' Anwar Ibrahim, orang yang pertama datang kepada Al Gore adalah Joseph Estrada. Ketika itu Estrada adalah Presiden Filipina.

Estrada memuji ucapan Al Gore mengecam Malaysia dan membela Anwar Ibrahim. Al Gore beritahu Estrada supaya 'jaga' Anwar dan rangkaiannya di Malaysia

Ingat lagi lepas itu, Wan Azizah pergi jumpa Estrada di Filipina selepas jumpa Madeline Albright. Lepas itu, Nurul Izzah pula pergi jumpa Estrada. Tanya Ezam, betul tak pada pilihanraya 1999, CIA menyalurkan wang untuk membantu Parti Keadilan melalui Joseph Estrada?

Modus operandi PROGAY sama seperti Al Gore. Mengecam Malaysia dan Dr Mahathir tetapi dalam masa yang sama memuji Anwar Ibrahim

Hari ini sudah jelas, Al Gore bela Anwar kerana dia percaya Anwar meliwat. Hari ini sudah terbongkar, Al Gore bela Anwar sebab dia juga seorang gay sama seperti Anwar. Akhbar-akhbar Barat sudah kecoh mengenai tabiat buruk Al Gore yang 'bermain' (meliwat) dengan lelaki merupakan faktor perceraiannya dengan Tipper

Jadi kenapa PROGAY membela Anwar ? PROGAY bertujuan untuk membela kaumnya tidak kira di mana sahaja berada, bermakna PROGAY sudah lama tahu Anwar merupakan salah seorang kaumnya yang telah menjadi mangsa undang2

Lihat video demonstrasi PROGAY di depan kedutaan Malaysia di Manila ketika mereka bersuara membela Anwar Ibahim itu, apa yang ditulis di spanduk2 itu ?

Dalam spanduk2 itu ditulis;

"Repeal Sodomy Law & All Anti-GAY Law's Decriminalize Homosexuality in Malaysia"

"Repeal Internal Security Act & Top Human Rights violation in Malaysia"

"Gay Rights are Human Rights!"

Maknanya apa ? Maknanya PROGAY sudah kenal pasti Anwar Ibrahim adalah GAY!

Sumber AIDC

P/s: Bagi ProGay, sesiapa saja yang buat kerja menyondol ni, sudah termaktub dalam spesis diorang. Bila dah ada kena mengena dengan spesis diorang, mereka perlu membela jika geng diorang dalam kesusahan.

MctHeory:
Anwar special sikit, depan belakang dia boleh sondol.

1 ulasan:

Hidup Melayu Islam berkata...

Gay2 ni dan sikap suka meliwat wajib dibanteras sebabnya menjijikkan dan perbuatan yang Allah amat melaknat lagi satu dosa yang besar.