Khamis, 2 September 2010

TAZKIRAH ISTIMEWA DI SELANGOR! Dapatkan segera sebelum kehabisan stok!

poster rasmi!

Di Selangor sekarang sudah ada 'Tazkirah' khas pada penduduk Selangor sahaja, kumpulan ini dinamakan 'Tazkirah Bintang Tiga' tengok dari jauh macam kumpulan nasyid pun ada jugak. he he he. .

Inilah yang membuatkan si Khalid Lembu Gagap pening kepala..,! dia tak tahu siapa yang mahu di pilih..? Kelima-limanya cukup ayu bila berpakaian begini, lebih cun dari Halimah, Haniza Talha dan Rodziah…. Haa haaa yang pasti bila tengok gambar ini, akan hilanglah gagap si Khalid!

Mungkin juga Hassan Ali pun akan bergoncang imannya bila melihat betapa cunnya sahabat sahabat mereka setelah berpurdah, bertudung menggayakan busana muslim ini..

Sumber Medan Info

Bukan kata Hassan Ali aje, kalau N.ajis tengok ni, pasti berderai-derai air matanya dan ramai pulak puak-puak Pas berbangga kerana kononnya perempuan-perempuan Dap ni sudah insaf menerima hidayah. he he he. . Orang Islam nak berbuka puasa kat masjid korang larang, kalau Dap kapir ni, guna masjid boleh pulak ye. nak baca klik sini.

MctHeory:
Islam cara Pas, sendiri saja la betul.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hmmm...umno ni dah tak de idea nak kutuk dah...apa saja dilibasnya...bagai org dah terdesak...


bgmanapun...bagus dan syabas pemimpin PR semua kerna anda berjaya mendekati rakyat lbh dr umno/bn sendiri...kini anda mudah didamping, mudah mesra dan amat disennagi olh rakyat berbading umno/bn yg sombong2..

teruskan mendampingi rakyat..pedulikan anjing2 umno menyalak tuh...anjing yg tiada gigi lagi...

Tanpa Nama berkata...

hoi tanpa nama...itu je yg kau blh komen...nampak sangat dah bangkrap idea...itulah jdnya org yg suka lacurkan agama dan bangsa utk kepentingan politik sempit...