Ahad, 3 Oktober 2010

PANAS!! KJ BELA SAMSENG?? DAHSYAT LU KITOL


Artikel ni Mc jumpa kat blog seorang aktivis Pekida. Namun dalam Pekida ni ada yang lurus dan ramai yang bengkok. Dalam dok belek-belek ni, terjumpak pulak muka macam kenal dalam satu artikel.

K bersama dengan Ipin?? Nak tahu siapa Ipin ni??

Siapakah Ipin atau digelar sebagai Ayahanda Angah Ipin Keramat? Dan Apakah hubungannya dengan menantu Pak Lah?Ipin atau nama sebenarnya Ariffin Bin Hj. Abu Bakar memang dikenali di kawasan Keramat khasnya Keramat AU5D.

Terkenal bukan kerana kebaikan dan kebajikan yang dibuatnya walaupun dia menyertai Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia (PEKIDA). Beliau terkenal kerana gangsterisme dan kekejaman yang pernah beliau lakukan.


Mula mengenal erti gangsterisme pada tahun 1994 apabila beliau mula menyertai PEKIDA atau perjalanan 30 (dipanggil 30 kerana sebelum mana-mana ahli PEKIDA harus mengangkat sumpah dengan menjunjung Quran 30 juzuk) dibawah kepimpinan Ghani a/k/a Ghani Gelong a/k/a Brother Gun a/k/a Mr.Gun a/k/a Pak Long Gun serentak menyertai kongsi gelap Melayu 36 yang dipimpin ketika itu Allahyarham Pak Long Burung.

Siapa tidak kenal dengan beliau. Sebut sahaja nama beliau iaitu Angah Ipin adik Brother Gun sudah pasti menggigilm kepala lutut. Beliau dibantu oleh panglima perang atau kaki pukul yang lebih kurang sama kejamnya dengan beliau iaitu Abang Long Zuri yang tinggal di kawasan Keramat AU4.


Beliau (Ipin) memegang jawatan yang agak tinggi dalam kongsi gelap melayu 36 ini. Beliau memegang jawatan abang long dimana beliau ada hak mempunyai nama kongsi gelap sendiri iaitu Tai Ko Pan. Setiap anak buah beliau mempunyai nama keluarga tersebut seperti Long Hay Pan dan lain-lain lagi.

Beliau juga antara orang awal yang bertanggungjawap memperkenal kongsi gelap melayu yang baru iaitu 77 atau disebut double 7. Double 7 diambil nama tersebut kerana simbol 7 membawa erti pistol dan pistol dikaitkan dengan nama Ghani a/k/a Mr. Gun.(kalau ada yang masih ingat isu Double 7 pernah menggegarkan negara apabila Harian Metro mendedahkan kegiatan gang ini)Pada tahun 2005 beliau diangkat menjadi Ayahanda oleh Allahyarham Pak Long Burung.

Ketika itu beliau yang mempunyai bisnes kereta sewa yang bernama EPANCO Global Solu
tions (diambil sempena nama kongsi gelap beliau iaitu Tai Ko Pan atau Tai Ko Aipan). Beliau telah menubuhkan satu syarikat yang diberi nama yang sama dimana syarikat untuk melindungi anak-anak buah beliau yang melakukan kegiatan pukul-memukul.

Setelah pengasas kongsi gelap melayu 36 meninggal dunia dan telah diambil alih oleh Mr.Gun dan digelar Pak Long Gan beliau telah mencadangkan penggabungan kongsi ini dengan diberi nama 36 Double 7.Pada tahun penghujung 2006 beliau yang bercita-cita ingin menjadi kaya telah melupakan arahan oleh Pak Long Gun supaya tidak bergaul dengan orang politik kerana orang politik apabila mereka tersepit pasti mereka akan meninggalkan kumpulan ini.

Dengar kata,Kj selalu gunakan kumpulan Ipin ni untuk buat kecoh. Inilah backup Kj paling besar untuk hadapi musuh-musuhnya kat KL ni. Maaf ye.. ini pertanyaan, bukan tuduhan.. betul ke apa yang dilapor oleh blog ni..


p/s: Dahsyat.. dahsyat.. kabel kuat... he he.. berani sama melayu je.. kalau dengan cina hampehh..

sumber Wanpaiye

Mctheory:
Fuuyooo.. kalau orang baik, takkan nak bela samseng ye tak?? he he he..

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kj bukan bela samseng saja, pontianak pun dia bela.
Samseng Melayu berani kat Melayu aje,kat sepet dan botol kicap ada berani ka? Poooooodah....

Tanpa Nama berkata...

ada jugak gangster melayu..ok lah tu

Tanpa Nama berkata...

Aku dah lama tahu pasal gengster taik kucing melayu ni,aku setuju kata TN 12:31 berani ugut,pukul kat orang melayu jer..
Jaga maruah orang melayu..yang banyak tercalar dan di hina oleh bangsa komunis dan bangsa suka bakar orang jadi abu ni..
Baik kita bersatu tunjukkan kekuatan melayu..
Pasal KJ ni dia bukan melayu tapi kayu...

balut-skek berkata...

aku pun gengster gak...lastik cicak...kejar ayam..curi buah mangga...tu kira gengster tak ?tapi aku tak curi harta negara...tak curik duit rakyat..sebab pak mentua aku bukan PM...tak kucing ko la KJ!!!

Tanpa Nama berkata...

SORANG SORANG KONGSI 77 NI KITA NAK PANGGIL APA ? SETAKAT HERO KRAMAT ,,,ADUH PUSING AKU, ADA ORG KRAMAT YG HEBAT TAPI DOUBLE WIFE

Unknown berkata...

Aku banyak bergaul dan banyak berkawan dengan budak2 PEKIDA , pangkat2 abang Long ni ramai kenalan aku , cumanya ..aku memang tak selera dan tak terniat secalitpun untuk menyertai Geng PEKIDA ,

pasal apa ? ..selama aku bergaul dengan mereka , aku nampak mereka ini cuma gah pada nama , cuma hebat pada slogan , cuma menang persepsi , cerita macam2 , cakap perkara hebat , konon rahsia itu rahsia ini , memang gah !

hakikatnya , daripada 100 ahli PEKIDA yang aku kenal , 80 orang adalah tahi minum ..kaki mabuk , kaki perempuan , hisap ganja , kaki kelentong , berlagak dan perasan diri hebat ,
kaki pau ahli sendiri , kalau pasal gaduh jangan cakaplah ..kebanyakan kaki gaduh , kaki pukul ,

selama pengalaman aku , slogan amal maaruf nahi mungkar PEKIDA itu cuma dimulut sahaja , ahli2 PEKIDA sendiri bergelumang dengan kemungkaran !

KJ bela PEKIDA keramat ? aku tak hairan ..ayahanda Ipin itu kaki dua dalam satu , dia berkawan dengan Kj untuk bisnesnya , agar senang dapat projek , lesen perniagaan , untuk balasan dan mengampu Kj dia gunakan PEKIDA sebagai alat ,

Hormat PEKIDA ? dulu YA memang aku hormat mereka , sekarang PEKIDA itu tak ada apa2 pada aku , PEKIDA sudah rosak , digunakan untuk cari makan dan mengampu pemimpin2 tertentu !

senang cakap , Pekida kini adalah kaki pukul ! paling biasa dorang pukul ialah orang melayu sendiri !

Wake UP! berkata...

Samseng kampungan sebab tu pukul sesama bangsa.

Nak pukul samseng Cina takut. Pengecut!

Setakat berani sesama Melayu, ahli parti ajaran sesat pun dua kali lima.

aku melayu berkata...

PEKIDA?SETAKAT PUKUL KAUM SENDIRI BOLEH LA..ADE PNAH DENGAR X PEKIDA NI PUKUL SAMSENG KAUM LAEN?KALAU PNAH, BGTAU R AKU EK..

Tanpa Nama berkata...

Perniagaan sewa kereta, tetapi nama "EPANCO Global Solutions"? Biasanya nama "Solutions" ni digunakan oleh syarikat IT... Solusi apa sungguh global diberi oleh syarikat sewa kereta ini???

Tanpa Nama berkata...

ondastreet!

jgn tak tau 'solutions' depa ni! alaa...yg campur ubat batuk+coke+ecstacy tu solutions laaaa...kehkehkeh!

lawaks

parang terbang berkata...

kalau gangster kenapa babiwee masih hidup....

pekida sekarang semua macam bisnes...
jadi ayahanda la sedap setiap bulan dapat duit.....

kalau dulu yela betul pekida....kalau kenduri satu negeri turun siap tumbang lembu lagi...

sekarang ni ayahanda yang tepau anak buah!

kalo kenduri depa tu sepanjang masa sembang bergaduh aja!

buang masa je depa ni semua!

kalau PEKIDA hebat try la masuk KOMANDO!nak tengok liat ke tak hampe ni....!

sembang bukan kemain lagi!

Tanpa Nama berkata...

Inilah perangai BEROK UMNO..masa Pak Lah jadi PM..ko orang JILAT BONTOT KJ tuh..sekarang kan main KUTUK..itulah perangai KELING..muka jer Melayu konon..

Kenapa yang takut sangat kat ANWAR yang dah TUA bangka tuh..ko orang UMNO sebenarnya TAKUT bayang bayang sendiri..takut MATI sakit jantung bila kalah PRU13 nanti..koh koh koh

Tanpa Nama berkata...

selambe kate berani kat melayu.penah tgk ke?jgn ckp ikut mulut je bang.selidik dlu sblom buat tuduhan.

Tanpa Nama berkata...

itula dye manusia..sentiasa bercakap mengikut hati dan emosi..bila nafsu menguasai diri..akal yg diberi mmg xberguna lagi..pernah ke kalian melihat dgn mata kalian sendiri ttg ape yg kalian sebutkan??hanya membuat andaian melalui sekeping gambar yang tidak punya asas...kalian bercerita seperti kalian amat mengenali beliau..hari2 lepak same2 ngan beliau..wal hal hakikatnya kalian mungkin xpernah pun jumpe beliau bertentangan mata..inilah melayu kite..hanya pandai berkata2..tetapi tidak menggunakan akal yg diberi..maaf jika ada yg terasa atau sy terkasar bahasa..

Tanpa Nama berkata...

ingin sy sampaikan pd tuan2 pd thn 2000 berakhirnye gangster cina dan india penarik kereta masuk ke kramat, tidak ada lg mesin judi (kuda) di keramat kerana kaum sepet dan botol kicap telah d halau oleh saudara kita ini, berbeza dgn tuan2 hnya pandai komen yg buruk sahaja,....hrp tuan2 jgnlah menghukum seseorg itu kerana perkara yg x pasti dan bkn dr mata tuan2 sendiri, klu tuan2 marahkan politik jgn babitkan individu, beliau juga telah menjaga org2 PAS yg memasang bendera d keramat, hingga tumbang YB Fuad Hassan, maaf jika sy terkasar bahasa, harap maafkan sy.

Tanpa Nama berkata...

Aq rse kn... Hampa pda hna mlyu bek pi krja krs2 tok conquer mlysia blek.. Kini malaysia bnyk cina yg pgg. Berstu la umtku.... Lgi stu fakta bahawa pekida tdk trmsk dlm glgn 30,36,77. Kini sye da bri pnjlsn yg spttnye. Fkr dan slmt bramal

Tanpa Nama berkata...

arwahyarham ayahnda al jabbar terbaik punya surau yg lain ada

Tanpa Nama berkata...

Bismillahirrahmahnirrahi , aaya disini hamba Allah swt yang lemah ingin berkata insaflah dan ayuh kita hamba - hamba Allah swt bersatu padu dan ikut pada jalan yang benar . Janganlah kita terkejar - kejar sangat pada kekayaan & kebanggaan dalam dunia , carilah kekayaan pahala untuk kita selamat di akhirat nanti . Ya Allah tolong bersatu hamba - hamba Mu , Ya Allah . Amin