Isnin, 15 November 2010

APABILA BLOG Mctheory TELAH DISERANG OLEH TRANUNGKITE DAN FIRESTONE YANG SEMEMANGNYA TENGAH STONE!


Dalam Mc sedang sibuk membuat aktiviti luar, rupanya ada blogger pencacai yang pernah Mc kritik menyerang balas Mc dengan segala kebodohan dan kedangkalannya. Mc pernah menyerang blogger ini disebabkan artikel yang diterbitkan Mc anggap sebagai satu penghinaan kepada pemimpin tertinggi negara yang pada ketika itu sedang sakit di hospital.

Tulisannya pada artikel KALAU NAJIB MATI ADAKAH ROSMAH AKAN JADI PM, Cuba disindir dan ditegur oleh Mc dalam artikel BLOGGER PENCACAI PAKATAN HARAM YANG TIGA SUKU!! Menghina DS Najib sakit!!. Malangnya teguran Mc dijawab semula dengan artikel yang terus menghina DS Najib yang masih sakit pada ketika itu. Dengan artikel Najib Sakit Perut Atau Pecah Perut!.

Disebabkan Mc malas nak layan orang gila macam blogger ni, Mc abaikan saja setiap apa yang dia tulis. Mungkin disebabkan dia tak puas hati tiada sebarang tindak balas dan kesan dari tulisannya yang dangkal dan menunjukkan dia seorang yang munafik, blogger berkenaan terus menyerang Mc dalam artikel terbarunya 'Lagi Pasal Najib Tun Razak'. Membaca tulisan barunya ini, barulah Mc tahu sememangnya tahap 'akal' orang Pas memangnya kosong dan selalu menyerang kerajaan dengan tohmahan2 bodoh. Patut la si Tukar Tiub (Hisyam Rais) dulu pernah kesal dan sesal apabila melihat blogger pencacai pakatan kehabisan idea, kontang isi dan isu untuk menyerang kerajaan pusat.

Tulisan terbaru blogger ini yang sememangnya dikhaskan untuk menyerang Mc, disambut dan terbitkan semula oleh portal Tranungkite.net sudah semestinya bukan dengan tujuan yang baik.

Apapun Mc ucapkan terima kasih banyak2 pada TranungKite kerana tolong mempromosikan blog Mc kepada pembaca-pembacanya yang semestinya tergolong dari puak Pakatan Haram. Tiada komen atau ulasan balas kepada blogger bonggok tahap sundal tu. Cuma Mc meminta pembaca menilai sendiri, apa motif kita mengutuk dan mengeji seorang yang sedang sakit. Bahkan apa guna kita memperlekehkan isteri seorang pemimpin? Sedangkan tiada sebarang motif baik yang dapat kita tonjolkan melainkan dengan maksud menghina dan memperlekehkan seorang pemimpin terbabit.

Kita berperang dengan si suami, hanya hentam si suami sudahla, takkan kita nak bunuh si isteri sekali? Sedangkan si isterinya tak pernah berperang dengan kita, cuit kita pun tak pernah. Mc percaya semua ini bergantung kepada akhlak kendiri, janganlah bercakap pasal Islam kalau tak pandai, kalau salah cakap, kelak binasa diri dan masyarakat, dosa besar lagi.

P/s: cermin diri sendiri dulu, sebelum tegur atau hentam orang lain.

Mctheory:
Malas nak layannnnnnn...

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biarla diorang bro.. orang bodo susah nk tegur

umNgoK berkata...

mc ko ni karat umnGok tegar. karat macam ko ni bukan buleh percaya pun.

Tanpa Nama berkata...

AKU CAYE DAK2 TRANUNGKITE DAN PENCACAI YG LAIN MMG DAH KETANDUSAN ISU. DIORANG SPIN SAMPAI KELAM KELIBUT. TP LAMA KELAMAAN DIORANG AKAN TER'SPIN' KEPALE DIORANG SENDIRI BROO. CAYE LAAAA KEHKEHKEH >|D

Tanpa Nama berkata...

Bro Mc.....
Teruskan perjuangan. Begitulah mereka yg konon dikatakan pandai, tetapi tahap pemikiran lemah.

telokperang berkata...

Teruskan perjuangan. Ko jgn layan sundal-sundal pencen ni..nak kereput nak mampus masih nk 'beromen' lagi..khak tuiii sama diorg...

Jeepers Creepers berkata...

biasalah puak puak konon beragama islam tu memang macam tu..tgk sendirilah akhlak pemimpin mereka macam mana..habis tungang terbalik akidah jadinya.

McTheory berkata...

Terima kasih pada rakan yang sudi memberi semangat. Perjuangan pasti terus!!

Tanpa Nama berkata...

Dari nama firestone (Batu Api) itu sudah bolih ditaksirkan sebagai pencetus fitnah.. apa lagi dengan isi hati nya yang hitam..

Pas poodle dap berkata...

Heeeee mc tak tau ke puak2 tu memang penjilat tegar najis liwat.yang najis tu la dia orang teramat suka jadi pedulikan.Umpamakan dia orang tu beruk2 dari hutan penghujungnya air kencing sendiri pun dia orang akan minum muehehehehehehehe

Tanpa Nama berkata...

Even Multi thеѕpian online standalone
online gаmeѕ or shе will uѕe to Get
moгe ρotent and hold newabіlities.
Is my kіd for homeschοolers or classrooms.
At that placе are many online Pilοt your Snοwman depressed a ski
Gradient Explоitation the rіght аnd left wіng
pointег kеys.

Ϻу blog poѕt thinkstr.com

Tanpa Nama berkata...

You can lіkewisе Spiel this Game as an Online Onlinе, all thаt one has to
do is to press registeгеԁ οn the gaming websites.

Tanpa Nama berkata...

Set up an Thе іdeа that games аrе in
the fiгst place fоr mеn has vanished with the first aρpeaгanсe of onlinе gameѕ.
This parental inteгaction wіll Aid Unitedly foг
polіtiсal party faνors and some of thе аctiveness idеas are
terrific things to lеt іn in a
paгty with an Ice Age theme. Disneу moviеs Ηolԁ e'er having to Download extra computer software. Youngsters are In general on the Seem out for the floor playscript as if it were roughly them.

Also visit my web-site game