Jumaat, 19 November 2010

PANAS!! HUSAM DAN KJ BERKASIH SAYANG, BERGURAU SUNDAL??


Apa cerita Husam dan KJ ni? KJ si budak hitam Khairy anak hantu Tun Dol. Baca petikan dibawah,

ini kisah saman ecm libra terhadap husam musa.

ceritanya bermula begini. khairy arah ecm libra dan avenue capital bergabung untuk dijadikan bank. senarionya makin menjadi bualan apabila anak muda bernama khairy mampu membeli saham ecm libra dengan jumlah RM9.2 juta seterusnnya berjaya menguasai syarikat ini dengan proksi yang lain seperti kalimullah hasan.

husam telah menulis 2 artikel panjang lebar tentang pembelian kontroversi ini.kj tak puashati pasal husam telah mencemarkan namanya. Sambung baca kisah KJ dan Husam di SINI.

Dengar cerita si KJ nak dilantik sebagai menteri? Oh noo.. tolong la Tuan Presiden (UMNO), KJ ni belum layak lagi jadi menteri, timbalan menteri pun tak layak. Cukup2lah dengan masalah yang ada sekarang, jangan bawa barah ini masuk kedalam kabinet menteri Malaysia, nanti bertambah2 masalah yang ada.

Mc bukan tak suka kat KJ ni, tapi dia yang buat orang tak suka kat dia. Perbuatannya yang lepas sukar untuk dimaafkan, bahkan tanggungjawab yang diberi untuk jaga Pemuda UMNO jugak boleh dikatakan gagal!.

Dia takdak kepentingan langsung dalam UMNO, bak kata orang, ada tak menambah, takdak tak mengurang.

Minta2 Tuan Presiden mengambil kira pandangan akar umbi. Ini cuma pandangan dari seorang blogger jalanan.

P/s: layakkah KJ dilantik jadi menteri?? sendiri fikir laa.. 

Mctheory:
Buat satu post baru, menteri pengkhianat dalam negeri.. atau menteri jabatan rasuah.. sahih layak!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Husam Hanjing tu pun sudah kena beli dengan si KJ Perasuah tu sebenarnya.puak-puak lahanat dari Parti Ajaran Sesat tu kalau si KJ Perasuah tu bagi dua atau tiga ratus ringgit suruh jangan hentam dia pun dorang ambil.sudah lupa ke anda bagaimana gembiranya Husam Hanjing tersengih bak kerang busuk sambil bergambar berlatar belakangkan kayu balak yang telah ditebang?