Jumaat, 19 November 2010

PANAS!! KES LIWAT ANWAR BAGAIKAN HAMPIR SAMPAI DIKEMUNCAKNYA!!


Nampaknya kes liwat Anwar ni sudah sampai kemuncaknya. Apakah ini pengakhiran yang ditakuti oleh Anwar? Sama2 kita lihat. Merujuk kepada blog2 sebelumnya, Anwar ni nafsunya besar, banyak kali juga dia 'melakukan' perkara buruk tu dengan Saiful, malah bukan dia seorang saja, turut ada 'seorang' lagi individu misteri yang sebelum ini DNA nya dikesar didalam dubur Saiful.

Siapakah individu terbabit?

Apakah Anwar dan Saiful mempunyai seorang lagi pakatan berliwat?


The Unspinners menerangkan bahawa individu yang bermain liwat bersama Anwar dan Saiful ni dibayar oleh Anwar untuk menghilangkan diri. Jika individu ini kembali, ia akan menjadi satu masalah besar kepada Anwar. Individu ini akan menjadi saksi penting kepada pihak pendakwa dan Anwar bakal dibungkus semula ke Sungai Buloh, jika disabitkan kesalahan.

Malah blog AIDC juga pernah memainkan isu individu misteri ni, yang dipercayai muncul apabila diperkenalkan oleh Sukma Dermawan, dipercayai individu ini bernama Ismail Harun. Berumur 35 tahun, mempunyai hobi yang sama macam Anwar dan Sukma. Individu misteri inilah yang disyaki bersama2 Anwar dan Saiful semasa mereka melakukan kerja terkutuk tu bersama2.

GaraManis pula mendedahkan kemunculan Rasid bersama skrip kebenaran benar-benar mengejutkan. Sudah terbukti, selama kehilangan Rasid dan Rahimi membuktikan Anwar sudah 'membeli' 2 orang saksi penting ini bagi menutup kerja jijiknya.

Rahimi tidak mendedahkan sebanyak mana bayaran diterima untuk menutup mulut tetapi Rasid mendedahkan gaji bulanannya adalah sebanyak RM1,500.

Selama hampir 3 tahun, Rasid hidup dengan RM1,500 sebulan daripada PKR. Anwar membayar harga itu demi cita-citanya ke Putrajaya. Murah dan cukup hina tindakan Anwar. Bukan kerana faktor KY Jelly Rasid disimpan kemas tetapi kerana sumbangan Rasid dalam memenuhi nafsu songsang Anwar yang sangat ditakuti bila dibicarakan di mahkamah.

Bagi yang tak tahu siapa Rasid, boleh klik sini dan baca isi laporannya terhadap Anwar.

Sebenarnya kemunculan Ismail ini sudah didedahkan dahulu oleh Sukma dengan pengakuan bersumpahnya, baca sedikit artikel yang Mc petik.

Kami bertiga (termasuk Ismail) melakukan hubungan sejenis dengan cara oral dan onani tetapi saya berperanan hanya sebagai penonton. Dato' Seri Anwar Ibrahim cuba meliwat Ismail tetapi ianya gagal kerana salah kedudukan. Ianya berlaku atau keadaan ini sebanyak tiga kali setiap minggu. Di kejadian ketiga saya tidak lagi melihat perhubungan beliau dengan Ismail kerana saya menunggu di bilik air.


Semua kejadian ini berlaku di bilik tetamu (bilik tidur tamu) yang mana saya pun tidur di bilik ini apabila berkunjung di rumah ini. Sambung baca sini.

Nampaknya cerita semakin panas. Satu demi satu pekung busuk Anwar dibongkarkan. Apakah segala kejadian ini boleh di'konspirasi'kan. Kalau mengikut cakap Anwar, semuanya ini ciptaan UMNO. Pelik tapi benar, kesemua orang2 yang Anwar kata UMNO 'beli' ini ialah orang Anwar sendiri. Apakah tiada seorang pun yang setia kepadanya? Kenapa semua individu yang berkaitan dengan kes liwat Anwar ini kembali menghentam Anwar?

Fikirla sendiri, takkan lah semua ini konspirasi? Saiful, Rasid, Sukma, Ismail dan lain2 lagi. Semuanya bekas kakitangan, pembantu dan sahabat baik Anwar, kenapa semua pakat nak belot Anwar, kata Anwar ni baik sangat.

Mc dapat rasakan semua ini semakin panas dan pasti ada pendedahan baru yang akan dibuat.

Kita tunggu.........

P/s: perlakuan sumbang Anwar ni, bermula dari MCKK lagi.

Mctheory:
Bila sekali 'kena' terus nak selalu.. Anwar la kata.. he he he..

3 ulasan:

Naim Jr berkata...

Mc, minta link kat blog saya di sini.

beritakiny.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

AISEYMEN HERO INDUSTAN AL JUBOR DH NK SAMPAI KE PINTU SG BULOH..DIA MESTI DH NK 'KLIMAKS' TU BROO. HEHEH

Tanpa Nama berkata...

Uwek!
memang sah Anwar si Penjubor Tegar tu bernafsu songsang!
sampai bila Kak Wan Jijah kita hendak mendiamkan diri?
susah terang lagi bersuluh yang suami gay nya lebih berahi dan teransang melihat Sukman, Azizan, Saiful, Azmin dan Rashid!