Rabu, 9 Februari 2011

KALAU BENAR NIK AZIZ NAK SANGAT BERDEBAT, CUMA SATU ORANG SAJA YANG SESUAI?? Siapa?

Marah betul nampak.. lex luu..

N.ajis berasa tercabar apabila dikatakan fatwa yang sering dikeluarkannya adalah fatwa menyongsang, atau fatwa politik. Disebabkan perkara tersebut dia melenting dan mencabar majlis Fatwa untuk berdebat dengannya. Tapi malangnya cabaran debat N.ajis hanya di mulut dan bukan ikhlas nak berdebat. Mungkin juga untuk populariti untuk menaikkan nama dewatanya.

Dalam Utusan hari ni N.ajis ajak Majlis Fatwa debat, tapi bunyinya dah lain macam. Bunyi macam pelik la pulak. Kalau nak baca boleh klik sini. Kalau dulu N.ajis berkobar-kobar nak ajak Majlis Fatwa debat, tapi kali ni, dah jadi macam malu2 kucing la pulak.


Semalam Omar Saleh Timbalan Yang Dipertua Jaringan Melayu Malaysia, mengesyorkan N.ajis berdebat dulu dengan Karpal Singh, kerana Karpal sanggup mati dari menerima Malaysia menjadi negara Islam. Soo memang patut N.ajis menghentam Karpal dulu sebelum orang lain. Nak baca boleh klik sini.

Dalam masa yang sama Tun Dr Mahathir menyarankan supaya semua pihak tak payah la layan si N.ajis tu. Bukannya apa, beliau dah tahu, kalau layan N.ajis tu, makin dilayan, makin menjadi la gila debatnya. Berdebat dengannya pun, bukan ada perubahan, tak guna pun, dia tetap akan mengeluarkan fatwa songsang politiknya juga. Nak baca yang ni boleh klik sini.

Disebabkan semua orang dah malas dan taknak berdebat dengan N.ajis. Mc cadangkan N.ajis patut ajak orang ini berdebat. Sahih dan pasti dia akan bersetuju dan N.ajis akan menang dengan gemilangnya bila berdebat dengan orang yang macam ni. Nak tahu siapa dia? Tengok gambar bawah,


kah kah kah... kah kah kah... kah kah kah..


Kalau yang ni, sahih N.ajis akan menang dengan cemerlang gemilang dan temberang.. 


kah kah kah.. kah kah kah.. kah kah kah..


P/s: Gilo ko.. siap angkat jari fuck lagi tu.. ha ha ha..

Mctheory:
Keluar air mata ketawa... ha ha ha... Astafirullahalazim.. he he he..

2 ulasan:

Sudir berkata...

Hehe.. mana mau dia berdebat ngan karpal poosingh nih.. sekali gertak jer abess.

zizie berkata...

wakakakaka.....Nik Aziz layak berdebat GENGAN Ayah PIn la Bai....baru sesuai dan sama taraf..kahkahkahkah.....!!!!11