Selasa, 15 Februari 2011

KASI PANAS!! ANWAR GILA SEKS!! Konspirasi ka?


Mc Merujuk kepada artikel yang dikeluarkan oleh Utusan. Mc ingatla si Anwar ni gila seks tahap gaban dah nih. Maha teruk la.. Umur dah tua, tapi perangai mengalahkan setan. Dulu budak2 PKR dok kata semua ni konspirasi, tapi Alhamdullilah telah ramai yang sedar.

Dalam banyak yang sedar dan tinggalkan Anwar, masih ramai lagi yang jadi bodoh, atau buat2 bodoh, mempercayai semua ini adalah konspirasi UMNO. Dulu Mc pun pernah termakan dengan kepercayaan tu. Tapi lepas Mc meneliti setiap aspek dan perjalanan perbicaraan ini, Mc berasa sangsi. Jika kita mempunyai akal yang waras. Cuba kita fikirkan, macam mana spesimen air mani Anwar boleh ada didalam jubur Saiful?

Takkan tu pun konspirasi? Air mani mana boleh cipta, DNA Anwar pun ada. Takkan DNA yang 14 tahun yang lepas kot. (merujuk pada pembicaraan liwat yang pertama). Sebut pasal kes dulu, popular dengan tilam yang ada kesan air mani Anwar dan Shamsidar. Mc nak tanya soalan pada puak2 Pakatan, kalau benar tilam tu bukti ciptaan konspirasi, macam mana air mani Anwar boleh ada atas tilam tu?

Okla.. mungkin ada yang kata anwar dipaksa dan diperah2 hingga keluar airnya, tapi macam mana pulak dengan Shamsidar? macam mana pulak nak perah air Shamsidar?

Sendiri fikirla, itu baru sikit petunjuk yang Mc bagi, tapi bagi Mc, Anwar ni memang gila seks, hinggakan rakan2nya masa belajar dulu pun tahu mengenai tabiat 'panjat belakang' kegilaan Anwar ni.

Dual Band la katakan, depan boleh, belakang lagi boleh..

soo.. fikir la sendiri..

P/s: bangkai kerbau kalau ditutup, lama2 bau jugak busuknya..

Mctheory:
Inikan pulak bangkai babi.. lagi la teruk baunya...

2 ulasan:

Ular Menyusur Akar berkata...

Sekarang dah tambah 1 lagi. Atas bawah.

Tanpa Nama berkata...

ANUWAR GILER SEGALA2NYE BROO. YG BESTNYE LAGI SOCHAI2 DIA YG DH KNE CUCUK IDUNG PASTU KNE 'LIWAT' LG KEHKEHKEH