Khamis, 3 Februari 2011

MAKK AII!! ANWAR BERAHIM NI MEMANG PANDAI BERLAKON!!


Di dalam laman portal pembangkang, telah keluar satu artikel yang memetik kenyataan dari Anwar Ibrahim yang menggesa kerajaan membawa pulang segera rakyat Malaysia di Mesir kerana keadaan tidak lagi selamat.

Pernah tak sedetik beliau berfikir, satu ketika dahulu, beliau pernah menjadi kepala membuat kacau di Malaysia dengan laungan 'REFORMASI'? Bayangkan pada masa itu, huru-hara Malaysia dan Kuala Lumpur akibat tindakan beliau ini.

Pada masa itu :-
1) Semua orang tidak berasa selamat termasuklah pelancong yang datang ke Malaysia
2) Negara terdedah dengan kemasukan musuh-musuh luar yang ingin menghancurkan negara.
3) Banyak kerosakan harta benda yang telah berlaku.
4) Ramai anggota penguatkusaan terutamanya Polis, cedera akibat demonstrasi dan rusuhan yang telah di cetuskan. (teringat seorang anggota Polis di belasah berhampiran Kamung Baru)

Setelah bertahun-tahun berlalu, sudah ramai rakan seperjuangan beliau telah meninggalkan PKR. Yang terbaru ialah YB Gobalakrishnan. Rata-rata mereka semua malu kerana terlibat di dalam demonstrasi tersebut kerana apa yang mereka lakukan dulu adalah sia-sia kerana 'MEMANG ANWAR MAIN BELAKANG....DAN TINDAKAN DR MAHATHIR PADA MASA ITU ADALAH BETUL'.

Semalam Saiful telah menerima permohonan maaf daripada blog Pahangdaily di atas segala FITNAH yang telah mereka lakukan terhadap Anwar. Walaubagaimanapun, Pahangdaily tidak menyebut siapa yang menjadi dalang menyuruh mereka menulis FITNAH yang tidak bermoral itu. Kita semua boleh meneka Tok Dalang di belakang mereka itu.

Aku Anti Fitnah

P/s: Puak2 kaki fitnah ni biasa la.. fitnah ni umpama gula2 mulut..

Mctheory:
Siapa lagi kalau bukan Puak Pakatan Haram yang sememangnya Haram Jadah!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WA TAK HARAP MAT KING LEATHER AKAN MINTAK MAAF KAT SAIFUL SETELAH DIA 'BELAKANG KASI TAROK' BEB. KEHKEHKEH