Sabtu, 26 Februari 2011

TERHANGAT!! COMING SOON THREE IDIOT IN KERDAU AND MERLIMAU!! Anwar, N.ajis dan Kit Siang, berlakon??

Special thanks to Jeffry (Blog Dimensi)

Pada pengemar dan pengkritik filem melayu, pastinya tidak akan sabar dengan kemunculan filem lakonan Anwar, N.ajis dan Kit Siang. Cuma tayangan filem dan lakonan mereka ini hanya terhad untuk penduduk Kerdau dan Merlimau. Pada semua rakyat Malaysia amnya, mungkin akan melihat sedutan-sedutan filem lakonan 3 idiot ini dikaca tv atau berita-berita dalam negara.


Watak dan Peranan:
Semestinya pelakon paling popular, Anwar akan melakonkan watak sesumpah berjanji manis, suka main belakang dan melaung-laungkan ketuanan rakyat. Manakala N.ajis pula, akan berlakon sebagai Ulamak songsang, fatwa suka hati mak bapaknya, Islam aku yang punya.  Kit Siang pulak, dengan watak yang lebih sedih, mengenai cina yang tertindas di Malaysia dan anti ketuanan Melayu.

Sinopsis filem:
Filem ini mengenai 3 orang rakan yang bodoh, berpakat-pakat untuk menjadi sebuah parti yang wayangnya mengutamakan rakyat. Namun semua orang sedar impian mereka hanyalah untuk merealisasikan hasrat seorang rakan mereka iaitu Anwar menjadi Perdana Menteri.

Kemuncak kebodohan:
Terjadinya peristiwa 916 (16 september) apabila si N.ajis dan Kit Siang, berlompat-lompat kesukaan apabila si Anwar mengatakan "we have number". Namun mimpin hanya mimpin, dan impian langsung tidak menjadi kenyataan. Hakikatnya mereka kelihatan bodoh dihadapan semua rakyat Malaysia dan disebahagian penyokong mereka yang cerdik.

Semestinya Mc jangkakan filem-filem The Idiot versi Malaysia ini akan mempunyai sambungan yang berterusan cuma watak utamanya terpaksa ditukar apabila heronya Anwar bakal menginap semula di resort sungai buloh.

P/s: Kerdau dan Merlimau, apa lagi lakonan yang mereka akan buat?

Mctheory:
Yups.. the real three Idiot!!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha ha.. kelakar la sangat!

Apco berkata...

hanya orang bodoh saja yang suka buat benda merepek macam ni!

Tanpa Nama berkata...

haiii sdr apco terasa ke? opss lupa. hanya puak bodo mcm sdr jek pecaya kat rejim fuckatan ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

kenapa Apco.. benda ni kreatif...tp yg jadi kenyataan anak buah Nik Ajis..tidor di tengah jalan di K.Kangsar tu camana....kamu pun ada kot....

Tanpa Nama berkata...

Kesian kat budak apco tu. dah la di sesatkan akidah. jadi mangsa 'liwat' pulak tu. kesian

Tanpa Nama berkata...

3 ekor hanjeng pakatan rosak. kuat menyalak. menipu kerana terdesak. akhir sekali menangis teresak esak kerana rakyat dah muak

pantun 4 kerat

basic_2009 berkata...

shutup you Apco !


ape, kau ingat kentut NikAjis tu wangi sangat ke ?


porahhhhhhh !!!
pirahluuuuuu !!!


sekarang kat Kota Bharu - ada banyak sarang2 pelacuran + perjudian + ...


ape situa kutuk NikAjis ni buat ?????


celako kau NikAjis !
sial kau NikAjis !
jahanam kau NikAjis !




PAS + PKR + DAP = bangang + bodoh + celako !!!!!!