Khamis, 10 Mac 2011

APA CERITA DENGAN TIMB MENTERI UMNO YANG SEKOR NI??

Dalam kesibukan PRK Kerdau, timbul pelbagai cerita pak menteri seorang ini.Semasa PRK lah peluang terbaik bertemu pak menteri tanpa perlu ada temujanji.Peluang ini diambil  untuk bertanyakan mengenai pilihanraya kampus kepada timbalan menteri Yb Saifudin.

Dengan harapan untuk mendapatkan satu temu janji bersama bloggers agar dapat penjelasan.Tetapi sebaliknya dibalas dengan kata kata penghinaan terhadap komuniti bloggers pro BN.Keintelektualan blogger dipertikaikan,kononnya bloggers tidak faham akan politik baru.Kononnya hanya fahaman itu buat pendokong politik makam makam yang tinggi.

"Politik baru" dan "keintelektualan" fahaman YB Saifudin Abdullah lebih mendokong dan condong kepada fahaman Anwar.Blogger bukannya bodoh,bukannya tuli dan bukannya kurang akal. Untuk mendekati golongan Mahasiswa Yb Saifudin tidak perlu memperlekehkan aspirasi BN. Takkan nak mengorat calon bini baru burukkan bini tua?Itu bukannya caranya berkempen mendekati golongan muda.

Menyokong Buku Jingga bermakna secara terang terangan menolak dasar BN,adakah buku gay oren itu sudah cukup dijadikan sebagai rujukan walhal dipenuhi janji bulan dan bintang.

Apa jenis pendekatan yang diguna pakai oleh Yb Saifudin? Menyokong politik baru Anwar?Menyokong Buku Jingay? Kemarahan rakan rakan bloggers ada asasnya bukan membuta tuli.

Ramai pak menteri bertemu dan memberi penjelasan dan penerangan kepada bloggers malah bertukar pandangan dalam pelbagai isu,bukanya sekali tapi berpuluh kali.Kesemuanya di terima baik oleh komuniti bloggers dan diambil sebagai input untuk mempertahankan Kerajaan BN.

Bloggers mempertahankan pentadbiran kerajaan BN,menyokong penuh transformasi yang menjadi aspirasi pentadbiran Ds Najib.Berkata benar walau sekali pun pahit untuk ditelan.

sumber Pisau.net

Kenapa masih ada menteri seperti ini dibiarkan hidup dengan memakai lambang UMNO? Apakah UMNO sudah kehabisan bakat yang lain, untuk bakal dijadikan Timbalan Menteri? Menteri yang bertopengkan PKR ini harus dihalau terlebih dahulu dari dia terus melingkupkan UMNO.

Masih ada dua-tiga ekor individu dalam UMNO yang sedang rosakkan UMNO. Tunggu masa nak kena sepak keluar saja kot!!.

P/s: musuh dalam selimat dah bukak topeng..

Mctheory:
Politik.. politik.. makin lama.. makin pening..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kite RONJANG...kita RONJANG...

vulcan933 berkata...

pack your things.your days are numbers.no change to retain your seat in the next GE

Kenn berkata...

Seorang Ketua sekian lama dan masih lagi berharap kepada orang-orang seperti ini dalam barisan pimpinannya? Ini yang kurang faham ni.