Isnin, 21 Mac 2011

KASI PANAS!! VIDEO PAK SYIEKH Y MAIN DENGAN PELACUR!! Sah Kantoi!! kah kah kah..



Beberapa pemberita yang ditemui selepas menyaksikan video aksi seks bagaikan tidak percaya kerana lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim iaitu Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat.

Rakaman bertarikh 21 Februari yang berdurasi selama 30 minit itu menunjukkan aksi-aksi seks Ahli Parlimen berprofail tinggi iaitu Anwar Ibrahim jelas menampakkan wajah beliau bersama wanita yang tidak dikenali.

Pita rakaman berkenaan ditemui tersembunyi di dalam bilik hotel berkenaan baru-baru ini.

Malah, jam tangan pemimpin terbabit dikatakan tertinggal di bilik itu selepas aksi berkenaan dirakamkan.

Beberapa wakil media telah dipertontonkan dengan rakaman berkenaan secara individu di sebuah bilik hotel oleh sekumpulan orang yang tidak dikenali yang diketuai oleh seorang lelaki yang hanya dikenali sebagai Datuk T.

Datuk T memberitahu, dia mahu media menyaksikan sendiri rakaman tersebut sebelum menyerahkan kepada Anwar Ibrahim dan Wan Azizah untuk tujuan pengecaman dalam tempoh seminggu ini.

Katanya, jika Anwar telah dikenal pasti, Anwar dan isterinya perlu 'mengundurkan diri dari politik' kerana ternyata beliau bukan seorang yang 'warak dengan moral yang tinggi seperti mana yang digambarkan'.

Kata Datuk T lagi, jika kedua-dua mereka enggan berundur, beliau akan memanggil beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) bagi membentuk satu panel bebas serta mengupah pakar forensik bagi mengkaji keaslian rakaman berkenaan.

Sumber Sungai Rapat Online

P/s: kebenaran semakin terserlah..

Mctheory:
Kantoi lagi.. kah kah kah.. kantoi kantoi.. kah kah kah..

7 ulasan:

Pemuda TG berkata...

terkantoi......lagi si nuar.

Hang horatio berkata...

salam bro..pasti dan sahih ke?awat dato t masih berdolak dalik dalam isu ini..pastikan telus dgn buat laporan klu ianya benar..anwar bukan insan yg layak utk di lindungi keaiban nya..kemudaratannnya dalam mengencing dan memutar minda org melayu yg taksub mmg makin melampau..

Tanpa Nama berkata...

PERGHH HEBAT TOL LA SI JUBOR NI. DLM DIA MASIH DLM PERBICARAAN KES LIWAT DIA SEMPAT JUGAK TUTOH AMOI SEYHH!..PERGHH MMG ANUGERAH TUHAN BTOL LA DIA NIH KEHKEHKEHKEH

Tanpa Nama berkata...

hang sebok buat apa? tah betul tah tidak...

McTheory berkata...

betul atau tidak, Anwar kantoi lagi.. tapi rasanya memang betul kot.. hahaha..

salmontoro berkata...

Isu video berkaitan beliau ni bukan baru. Tahun 1999 lagi dah heboh. Tp, lps tu senyap.. Yg video ni, kita sama2 tengoklah perkembangannya.

Tanpa Nama berkata...

teruk2 ni dah kes teruk, mane satu betul ni... datuk T ke MR T yang betul... tup2 muka tu yg keluar...buat malu je