Selasa, 22 Mac 2011

PANAS!! VIDEO SEKS ANWAR, FITNAH, REALITI ATAU PUUSING!!

super temberang man

Politik, politik adalah satu perkara yang bercampur gaul di antara perkara buruk dan baik. Bersih atau kotor. Sepak terajang dalam politik merupakan satu seni yang wujud untuk mengekalkan kuasa, kedudukan dan nama dalam arena mereka sendiri. Sesungguhnya sepak terajang politik adalah berdasarkan pengalaman dan semua itu tak boleh diajar atau dijual beli di mana-mana tempat pun.

Kewujudan video seks Anwar secara tiba-tiba dikala rakyat sedang mengamuk dan berdemo mahukan Anwar serahkan DNAnya menjadi tanda-tanya kepada semua pemerhati politik di Malaysia. Adakah taktik mengalihkan isu ini dibuat sendiri oleh Anwar? Atau sememangnya Datuk T terbabit langsung tak terlibat dengan Anwar.


Blogger GAP dengan panjang lebarnya menerangkan kisah penipuan Anwar yang bertali-arus dalam politik negara, semata-mata demi mengekalkan kekuasaan karier politiknya. Gap juga sama pendapat dengan Mc, sangsi keatas Datuk T yang wujud sejak bila, tah dari mana, tiba-tiba muncul.

Bagi blogger The Unspinners, video seks ini adalah salah satu konspirasi dari Anwar bagi membuatkan rakyat simpati kepadanya lalu membuat perancangan melarikan diri dari Malaysia. Menunjukkan dirinya dizalimi oleh kerajaan, sekaligus mengelakkan dirinya dari dipenjara oleh kes isu liwat.

Blog AIDC blog anti Anwar yang tersohor, mempertikaikan penafian demi penafian yang dilakukan oleh puak-puak pembangkang tanpa melihat video itu terlebih dahulu. Tidakkah tindakan itu pelik, menafikan perkara yang kita sendiri belum tahu sama ada benar ataupun tidak bahkan belum melihatnya lagi. Semasa sidang media penafian Anwar, cara Anwar menafikan individu dalam video terbabit seolah-olah Anwar sudah melihatnya. Datuk T kata video tu belum didedahkan kepada umum, tetapi kenapa puak pembangkang menafikan video itu seolah-olah mereka sudah pun melihatnya.

Banyak persoalan demi persoalan yang sedang berlaku sekarang, kenapa ini, kenapa itu. Siapa yang untung, jika video Anwar didedahkan, apakah Datuk T itu akan mengotakan janjinya dengan mendedahkan video tersebut. Semua ini menjadi tanda tanya. Adakah ini satu lagi konspirasi? Atau memang kejadian ini tidak dirancang?

Bagi Mc, baik kita tunggu dan lihat, kita tengok apa pulak 'episod' selepas ini. Jangan mudah membuat andaian, jangan mudah melenting, tunggu dan lihat. Tapi jangan pulak kita lupa, isu DNA Anwar yang perlu diserahkan kepada mahkamah sebagai barang kes. Itu lebih penting dari Isu video seks yang tah apa-apa tah ni.

Apa pun Mc harap fokus kepada yang lebih penting iaitu DNA Anwar dan PRN Sarawak, isu video seks, kita tunggu dan lihat sahaja.

P/s: Anwar ni pembelit.. susah nak percaya pembelit macam anwar ni..

Mctheory:
kotor betul politik sekarang.. macam-macam ada!!

3 ulasan:

umNgoK berkata...

ini keje umNgoK yang bodo dan dengki!! org neraka mcm umnGok memang bodo pun!!

Tanpa Nama berkata...

yang si anak haram di atas tuduh umno umno apa hal.memang kau anak haram punya orang.kes belum tentu punca yang kau haram jadah,puki mak hang salahkan orang apasal.memang kau ni kelahiran babi kali.makbapak kau keturunan babi kali,binatang punya manusia.memang sah kauni keturunan babi.

Tanpa Nama berkata...

Pengikut pro pembangkang macamlah kunci neraka tu mereka pegang. Senang2 menuduh Neraka.The way you speak dosen't guarentee you going to be in Heaven. Sedapnya mengata orang bodoh . Adakah diri kita above excellence . Tutur kata anda adalah cermin diri anda.