Sabtu, 26 Mac 2011

VIDEO SEKS ANWAR!! DI MANAKAH 'FATWA' NIK AZIZ?? Ghaib terus orang tua ni..

Tukang Halal segala dosa!!

Kalaulah video seks itu milik pemimpin UMNO atau komponen BN yang lain, Mc percaya gegar dan heboh satu negara diorang kerjakan. Betul tak betul mereka akan kata benda tu betul, tapi bila kena muka sendiri, video yang benar pun dikatakan palsu, salah yang mereka buat ditutup dengan salah orang lain kemudian dibalas dengan perkataan FITNAH!! Itulah pembangkang Malaysia Pakatan Haprak, yang haprak, tidak selain haprak, malah sehaprak-hapraknya sahaja!.

Malah pemegang kunci Surga Pas, si Mushitdul Am Pas, N.ajis juga hanya menyalahkan orang yang menyebar dan diberi tonton sahaja. Malah si pelaku penzina langsung tidak disentuh. Apakah bagi N.ajis menonton video lucah lagi 'berdosa' dari melakukan zina?. Malah si penonton video itu pun, hanya menonton untuk kepastian, bukan untuk seronok-seronok.

Bukti ada didepan mata, kebenaran telah pun terbongkar, kenapa kita masih lagi menafikannya? Hanya kerana si penzina itu Anwar Ibrahim? Atau pun hanya kerana penzina terbabit baik dengan pemegang kunci surga Pas, sebab itu kesalahan si penzina itu lakukan tidak perlu diambil kira.

Mc harap N.ajis tidak kehabisan 'fatwa' untuk dia keluarkan. Ini kerana, jika dia hanya berdiam diri, mungkin selepas ini semakin ramai yang 'membikin video lucahnya sendiri' disebabkan, menonton video lucah lebih berdosa dari membuatnya.

Mc sendiri makin menyampah dengan puak-puak Pas yang bagaikan tiada otak. Dari pemimpin hinggalah keakar umbi. Sendiri punya salah, orang lain pulak yang ditudingnya, siapa lagi kalau bukan UMNO.

Malah Mc percaya N.ajis berdiam diri kerana sedang berfikir, bagaimana nak alihkan kesalahan video seks ini kepada UMNO, kemudian orang tua ini akan keluarkan fatwanya untuk mencaci dan mencerca UMNO, yang kononnya dikatakan dalang kepada video lucah Anwar.

Alamakk!! balik-balik, UMNO jugak yang salah!..

Anwar dapat sedap 20 minit pancut dua kali, UMNO juga yang dapat dosa Anwar..

P/s: tak dapat bayangkan taraf level otak puak pembangkang ni..

Mctheory:
Agaknya setaraf dengan kerbau kot..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Zizah bilang, Anwar tukan anugerah tuhan kepada rakyat Malaysia....

Memang dia tu anugerah tuhan..., cuma banak sangat iblis yang bergayut kat tubuh dia....

Tanpa Nama berkata...

Nik Aziz kata bukan penzina dlm video tu yang salah, tapi UMNO yang salah sebab tak kasi buat hudud.