Sabtu, 30 April 2011

ANWAR OMEGA SESUMPAH!! MARI TENGOK VIDEO NI!! PATUTKAH ANWAR BERSUMPAH??



Video ni video lama, tapi intipati dalam video ini amat berguna dan sesuai dengan keadaan sekarang. Nilaikan!!




Apakah salah jika Anwar bersumpah untuk buktikan dia berada dipihak yang benar?


Jika benar teraniaya, kenapa tidak mahu bersumpah?


DS Najib bersumpah sebanyak 3 kali apabila beliau dituduh mempunyai hubungan dengan Altantuya. Jika beliau benar bersalah, pasti 'laknat' Allah telah turun kepadanya.


Saiful Bukhari juga telah bersumpah bahawa dia di liwat oleh Anwar. Malah hingga sekarang beliau masih sihat dan sudah ke Mekah menunaikan umrah. Jika benar dia bersalah dan berbohong semasa bersumpah, beranikah Saiful berdiri dihadapan Kaabah?


Seorang lagi rakan Anwar yang muak dengan tipu helah dan lakonan Anwar telah bersumpah semalam bagi membukti dan meyakinkan masyarakat Malaysia bahawa dia tidak membohong dan menipu. Anwar ada bersamanya didalam video tersebut!

ANWAR PULAK BILA NAK BERSUMPAH??!!


Err.. tak boleh bersumpah, Shiekh Qardawi tak bagi saya bersumpah.. err.. Ulamak kata tak payah bersumpah.. err.. Islam tak mengalakkan bersumpah.. err..tah tak tau nak pusing apa lagi..

Bersumpah laknat untuk membuktikan kau tak bersalah Anwar. Semua musuh politik kau telah mengangkat sumpah untuk menunjukkan mereka berada dipihak yang benar. Tapi kau?? masih lagi dengan dalih bodoh dan baghal kau Anwar Bin Ibrahim. 

Adakah orang seperti Anwar ini berada dipihak yang benar? 

Mc tak payah beritahu, ada akal Allah bagi cuba ler fikir elok2..

P/s: Hanya penipu dan pembohong saja yang suka berdolak dalih..

McTheory:
No Excuse for Anwar anymore.. sack him from Malaysia!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DIA X BERANI NAK BERSUMPAH BROO TP DIA BERANI JADI SUMPAH2 KEHKEHKEH

Tanpa Nama berkata...

Saya betul2 tak faham bila ada ustaz2 yang kata, sumpah mubahalah yang pegang Al-Quran meniru orang Kristian. Al-Quran tu najis ke? Sepatutnya ustaz tu kata, 'sumpah muhabalah hanya perlu lafaz... perkataan yang dituntut, dah cukup'.

Nasihat Dr. Asri lebih mudah difahami.

Tanpa Nama berkata...

DSAI KATA DIA BERANI SUMPAH CARA POLITIK SEBAB DIA ORG POLITIK DAN IKUT ISU POLITIK....DSAI KATA DIA BOLEH SUMPAH ATAS NAMA ANGIN..ATAS NAMA POKOK..GILA APA DSAI NI..PANDAI PUTAR BELIT..

Abu Garcia berkata...

Surah Ali ‘Imran (Juzuk 3) Ayat 59 – 62
Sesungguhnya misal (penciptaan) Isa di sisi Allah, adalah seperti (penciptaan) Adam. Allah menciptakan Adam dari tanah, kemudian Allah berfirman kepadanya: “Jadilah” (seorang manusia) maka jadilah dia.
(Apa yang telah kami ceritakan itu), itulah yang benar, yang datang dari Tuhanmu, kerana itu janganlah kamu termasuk orang-orang yang ragu-ragu.
Siapa yang membantahmu tentang kisah Isa sesudah datang ilmu (yang meyakinkan kamu), maka katakanlah (kepadanya): “Marilah kita memanggil anak-anak kami dan anak-anak kamu, isteri-isteri kami dan isteri-isteri kamu, diri kami dan diri kamu; kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya laknat Allah ditimpakan kepada orang-orang yang dusta.
Sesungguhnya ini adalah kisah yang benar, dan tiada Tuhan (yang berhak disembah) selain Allah; dan sesungguhnya Allah, Dialah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.

Tanpa Nama berkata...

aku brani jamin lepas nie..kompem ade timbol kes laen plak..tgk la..kalo kes video ni xle nk "gugurkan" anwar gak..kes liwat dorang da cube..tapi gagal..kes video plak da menghampri kegagalan..(x gagal lg)..kalo gagal..pasni ape plak ee..mayb kes "rasuah" plak kot..