Sabtu, 30 April 2011

OMEGA PLUS! PAS HALAL DEDAH KEBURUKKAN ORANG, TAKKAN LUPA KOT?


Mc dapat email maki hamun dari orang penyokong pembangkang. Ada yang kata Mc bukan Islam, ada yang kata Mc mengalakkan lucah, ada pula yang kata Mc taktau mengucap, ada yang kata Mc macam-macam la. Hampir semuanya buruk. Maksud mereka hanya satu, mereka marah bila Mc siarkan video seks Anwar full version di blog Mc.

Mc siarkan untuk kebaikkan, supaya orang kenal siapa Anwar Ibrahim. Depan mengaku alim, belakang 'konek' terpacak. Depan boleh, belakang pun sapu, itulah Anwar. Lagipun Presiden Pas Hj Hadi Awang pernah berfatwa, mendedahkan keburukkan orang berlandaskan fakta dan untuk kebaikkan, ianya dibenarkan. Lebih kurang macam tu la maksudnya. Tak percaya? Baca artikel dibawah,

Setiausaha Akhbar Presiden, Roslan Shahir Dato' Mohd Shahir, berkata mengumpat itu membawa makna sesuatu yang begitu negatif, sedangkan apa yang dimaksudkan oleh Ustaz Hadi ialah mendedahkan keburukan seseorang yang berasas dan bersandarkan fakta.

"Apa yang diketengahkan Presiden bukan mengumpat kerana mengumpat ini satu benda yang sangat negatif. Apa yang dimaksudkan ialah mendedahkan keburukan pemimpin yang berasas seperti contoh Dato' Zakaria Derus yang digugurkan. Kalau dia dicalonkan, takkanlah tak boleh nak ceritakan dia buat rumah RM 8 juta. Itu fakta yang rakyat perlu tahu," jelas beliau dalam sidang akhbar, di Pejabat Agung PAS, hari ini.

Dalam Islam, tambah beliau seseorang pemimpin yang mahu melayakkan dirinya sebagai seorang pemimpin, rakyat perlu tahu latar belakang dan jenis pemimpin yang perlu mereka pilih supaya pemimpin yang dipilih itu nanti adalah seorang pemimpin yang baik dan bersih.

Malah, katanya jika ada calon-calon PAS yang negatif dan BN ada bukti mengenainya, ia boleh didedahkan bagi kebaikan semua pihak.
Boleh Sambung baca SINI

Jadi tak salah jika pihak blogger mendedahkan skandal video seks Anwar dengan seorang pelacur. Bukankah pendedahan ini untuk kebaikkan negara. Siapa mahu negara dipimpin oleh orang seperti Anwar ni? Dah la peliwat, pelanggan pelacur, pembelit, pembohong, pengkhianat bangsa dan segala 'pe' yang jahat semua ada kat Anwar.

Tengok untuk nilai dan kebaikkan, bukan untuk 'kelucahan'.

P/s: saksikan betapa dahsyatnya kejahatan Anwar..

McTheory:
Pada yang belum melihat keDAHSYATan Anwar, klik SINI

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukti yang seperti ini yang perlu disebarluaskan oleh blogger-blogger untuk tatapan penyokong PAS bagi menyedarkan mereka bahawa bukti itu datang dari sumber mereka sendiri. Takkan sumber PAS ( Harakah ) nak tipu pemimpin mereka sendiri kot. Tolong sebarkan bukti tersebut!

detguaq berkata...

Aku cukup bersetuju dengan pandangan ini. Mana boleh kita biarkan negara ini di perintah oleh orang-orang macam nuar berahi, assmin alley, jijah sepat kering, norule izzah khalifah LGE serta lain-lain dalam gerombolan mereka! gud proof!

Tanpa Nama berkata...

setuju supaya penulisan ini dikongsi dan sebar dengan blog yang lain...

Tanpa Nama berkata...

aku rasa sekarang ni yang banyak membuat onar bukannya penyokong pas.
penyokong2 pas kebanyakannya sudah menyedari kesilapan mereka tetapi yang berkelakuan umpama beruk ,babi dan dajal adalah dari golongan dajjal partai Puki Kurang Rasa,Punggung Kuat Rasa(PKR).
AMK pula dipimpin dan diimani oleh siketot serba serbi ketot dan makmumnya pula kaldai @babi tunggal jadi tak hairanlah semua ini berlaku.