Sabtu, 30 April 2011

HAA.. BAGUS LA, SI KAKI KHALWAT SOKONG PENZINA!!


Adalah amat mengejutkan apabila calon Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu, menyatakan bahawa sekiranya benar "lelaki bertuala putih" itu Anwar sekalipun, maka ia adalah bersifat peribadi dan tidak wajar dikaitkan dengan parti lain di dalam Pakatan Pembangkang. Rujuk di sini.

Sedarkah Mat Sabu apa yang dikatakannya? Apakah dia rasa dengan berkata demikian maka ramai ahli-ahli PAS akan menyokong dan memberikan undi mereka kepadanya untuk menjadi Timbalan Presiden PAS pada pemilihan parti itu yang bakal berlangsung tidak lama lagi?

Pertamanya, Mat Sabu merupakan pencipta kepada gelaran "Al-Juburi" yang ditujukan khas kepada Anwar Ibrahim. Apakah yang dimaksudkan gelaran "Al-Juburi"? Apakah gelaran tersebut merujuk kepada "tukang basuh jubur"? Atau "jubur yang tidak dicebok"? Atau "seorang yang suka main belakang"?

Saya yakin, Mat Sabu tahu tentang peribadi Anwar yang suka "main belakang" apabila dia memberikan gelara itu biarpun Anwar masih belum didakwa atas tuduhan meliwat. Justeru itu, adalah pelik untuk PAS, terutamanya Mat Sabu, untuk menerima perbuatan dan pelaku yang bersifat "Al-Juburi" di dalam perjuangan agama PAS!

Kenyataan Mat Sabu itu secara tidak langsung juga boleh ditafsirkan bahawa dia mengakui Anwar "suka main belakang". Dan amat pelik sekali dia menyifatkan perbuatan Anwar itu bersifat "peribadi". Maksudnya, Mat Sabu boleh menerima seorang peliwat sebagai Perdana Menteri?

Seterusnya baca SINI


P/s: hanya orang yang sama spesis dengan Anwar saja yang sokong Anwar..


McTheory:
Aku kenal ko Sabu.. ko sama macam Anwar, depan baik, belakang Haprak!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro...
org macam ni biarkan la dia hanyut dan lemas dgn perbuatannya.
sapa tak kenal mat sabu ni.tak kan kita lupa kes dia rembat bini org pas tu nikah dgn pompuan tu.
depa ni memang species jantan sundal.!!