Sabtu, 9 April 2011

ANWAR YANG SEDAP-SEDAP, MUFTI PULAK YANG SALAH??

ni contoh orang Pas yang bonggok semacam je pun

Marah benar Pas apabila video part 1 Anwar keluar. Habis semua media dan blogger dituduh 'pelucah'. Setahu Mc video part 1 tu tak lucah pun. Video tu untuk tontonan umum dan hanya untuk rakyat melihat siapa sebenarnya individu didalam video tersebut. Untuk mengenal pasti, bahawa individu tersebut Anwar atau pun tidak.

Jadi tak salah kalau menyebarkannya, betul tak? Mufti Perak Tan Sri Harussani dah beri fatwa, mengatakan jika belum confirm didalam video itu Anwar, ia akan jatuh fitnah. Jadi bila dah confirm dalam video tu Anwar, adakah menjadi satu kesalahan untuk tontonkan kepada umum. Kalau lucah salah la, tapi kalau cuma video part 1? Tak salah kot. heh..

Tuan Man dalam haramkahdaily menyuruh Mufti-mufti di Malaysia protes untuk letakkan jawatan. Untuk apa? Bukan kerajaan Malaysia yang salah, yang salahnya ialah Anwar. Anwar yang 'kantoi' main dengan pelacur, kemudian dirakamkan oleh pihak hotel yang menguruskan pelacur, kemudian Datuk Eskay pegang video itu untuk jadi bahan bukti bahawa Anwar sememangnya pengotor dan tidak layak jadi pemimpin. Jadi dimana salahnya kerajaan?

Salahnya kerajaan kerana tidak menghalang penyebaran video tersebut? Polis dah rampas pita rakaman video dan mengambil keterangan pada yang terlibat. Jadi kerajaan sudah mengambil tindakan, kalau masih ada penyebaran, itu bukan lagi masalah kerajaan. Lagipun video asli yang ada pada polis masih belum tersebar, yang tersebar hanya video 'get ready' saja. Jadi dimana salahnya?

Cuma Pas saja yang gila boleh sokong peliwat dan penutuh pelacur dalam hal ini. Mana ada pejuang agama boleh sokong pemimpin seperti Anwar ni? Mana ada. Nampak sangat Pas mengharapkan pengaruh Anwar untuk kekuatan politik, lalu menyokong apa saja yang Anwar lakukan demi untuk kuasa dan wang.

Tak payah la nak disalahkan mufti. Tengok diri sendiri dulu. Sendiri pun teruk, lagi nak salahkan orang. Daripada Mufti letak jawatan, baik suruh N.ajis saja yang berhenti jadi MB Kelantan, dah lama dah. Cukup, cukup la tu.

P/s: salah sendiri tak nampak, salah orang nampak sangat.

Mctheory:
Nampak sangat Pas ni Parti Ajaran Sesat!

5 ulasan:

jojo berkata...

Kepala hotak porno korang mmg bagus. Pasni siarkan bnyk2 lg video lucah yg mana pelakonnya mirip2 pembangkang. Betul ke tak betul, biar rakyat tentukan. Elok buat pengundian sms. Pastu minta tubuh suruhanjaya Di Raja.

Tanpa Nama berkata...

mereka semua sudah kena liwat dengan bng nuar,tu la sebabnya dah tak dapat membeza sesuatu mana betul dan mana yang salah.Bila kena kepala otak mereka yang haram nak di halalkan.

Tanpa Nama berkata...

Elok jg. Keputusan juri (Suruhanjaya di Raja) 50%, keputusan penonton 50%. Umi Hafilda ckp ada 18 lg video. Elok buat 1 siri setiap minggu. Gerenti hits juta-juta!!

Tanpa Nama berkata...

Korang tu yg otak "haram" sbb halalkan tygn video aksi memalukan kpd umum. Kot ye pun, bg la terus video tu pd mahkamah. Biar dorg tentukan. Pembangkang xpernah ckp zina tu halal, korang je yg memandai fitnah terbesar.

p/s: Elok tanya Chua Soi Lek, dia kata haram atau tidak zina

Tanpa Nama berkata...

betula..suruh polis siasat, pas tu makamah tentukan...yang jadik masalahnyer tup2 belom apa2 dah tembak..ini konspirasi kerajaan...apa benda ni beb? Pas tu salahkan orang download part I. Aku rasa kalau kem anuar tu tak berhenti melalak yg bukan2...mau keluar part II, III dan seterusnyer.... Kalau dah suruh polis siasat, tunggulah siasatan selesai....jgn pi buat ceramah yg bukan2...kospirasila....tah apa2la korang nie.