Rabu, 13 April 2011

PANAS!! JAM OMEGA ANWAR TELAH DIJUMPAI?? Sidang akhbar 15 April?


Cerita dan maklumat ni Mc ambil kat blog GT Puteri, lepas baca suspen juga bunyinya. Tah betul tah tidak. Tapi dikhabarkan PKR akan buat sidang akhbar tergempar!!

"Tunggu tepat jam 8 malam 15hb April desas desus mengatakan satu sidang khas tergempar akan diadakan oleh Parti PKR Sarawak. Berita ini kami dengar dari sumber yang boleh dipercayai. Bila ditanya sidang akhbar untuk apa, mereka enggan memberitahu sekarang. Kata mereka "tunggu saja , sidang akhbar ini akan memecah kebuntuan rakyat selama ini."

Bila ditanya lagi , apakah mengenai jam tangan " Omega". Jawab mereka ringkas " tidak tahu, mungkin juga." Ada kawan kawan berkata bahawa jam Omege yang diterbangkan dari satu negara akan sampai di Kucing pada 15 hb April. Khabarnya pemberita wanita yang bertanya mengenai jam itu juga akan dijemput sebagai tetamu khas.

Kita tunggu saja, sejauh mana kebenaranya dan terkini kami terima sms mengenai isu ini juga telah diedarkan kepada penduduk sekitar Kucing.

P/s: Buat suspen la pulak.. he he..

Mctheory:
Atau dah jumpa 'fake' Omega buat ganti? Alahh nombor siri kan ada..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu taktik bodoh AlJub nak panggil wartawan buat liputan je....

Tanpa Nama berkata...

yeayy ..yeayy..dah jumpa..yeay yeay

pak jabit kg pisang berkata...

alaaa....nanti kluar ayat skima...."atas faktor serta implikasi keselamatan & nasihat guaman serta parti2 pakatan rakyat...berita ini terpaksa tidak dapat di dedahkan"....ayat ni dah bnyk kali kluar..korang ingat betul2 masa pilihanraya kecil kat perak dulu....

Tanpa Nama berkata...

al juburi