Jumaat, 29 April 2011

RUMAH TANGGA NURUL IZZAH BERGOLAK DISEBABKAN VIDEO SEKS??


Bangkai gajah mana boleh kita tutup dengan daun pisang..?

Dalam isu video seks Anwar OMEGA yang begitu hebat membalun China Doll yang usianya lebih muda dari Nurul Izzah, kita dapat saksikan ketika sidang media Wan Azizah cuba sedaya upaya melakonkan watak utama menegakkan benang yang basah…, cuba sebaik mungkin untuk menunjukkan kununnya beliau membela suaminya…, mahu menyatakan suaminya difitnah oleh UMNO dan Barisan Nasional.

Dikalangan juak juak murahan penjilat tegar PKR mereka “terpaksa” menyatakan lelaki dalam video seks itu bukan Anwar OMEGA semata mata mahu menjaga jawatan dan kepentingan masing masing…

Hakikat sebenarnya “wakil” PKR yang dibawa menonton video penuh 22 minit aksi hebat seks Anwar, iaitu Johari Abdul sebenarnya tidak dapat menyembunyikan reaksi spontan beliau apabila video itu ditayangkan… “ memang dia lah..!!” kata kata yang terpacul dari mulot busuk Ahli Parlimen Sungai Petani itu. Tetapi apabila pulang ke pangkuan pejabat PKR, dengan nada yang sombong Johari cuba “pusing” mengatakan lelaki itu bukan Anwar OMEGA….

Apakah benar berita yang disampaikan kepada kami dari sumber yang rapat dengan famili Anwar OMEGA bahawa hubungan Nurul Izzah dengan suaminya Raja Shahrir Raja Iskandar semakin renggang dan mereka sering bertelagah..??

Puncanya apabila ramai dikalangan ahli keluarga Raja Shahrir seperti ipar duai, ayah saudara dan sepupu sepapat YAKIN bahawa mereka sudah selama ini tertipu dan terpedaya dengan watak Anwar OMEGA…! Dalam erti kata yang mudah, ramai dikalangan ahli keluarga serta saudara mara Raja Shahrir dan ibu bapanya yakin bahawa Anwar OMEGA adalah lelaki dalam video seks tersebut.. “the man in the video is him!..”

Untuk cerita seterusnya SINI

McTheory:
Alamakk.. bergaduh la pulak..sabor.. sabor..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nasihat kepada Suami Nurul Izzah..........Pertamanya hasil pesaka atau keluarganya janganlah kamu campur tangan ini adat orang diluar waris...anda hanya menumpang keluarga saja.Begitu jua kalau bapanya menjadi PM atau apa apa kedudukan yang bolih datangkan faedah diri.....anda tidak boleh mendesak atau memaksa untuk mendapatkannya ....anda hanya bolih melukut atas budibicaranya..itu adat orang mendatang dalam keluarga jua.
Kisah dan masaalah atau musibah keluarga isteri anda patut bersimpati khusus pada isteri walau dalam menimbulkan keaiban.Beri sokongan dan nasihat secara hemah, bijaksana dan berpada....itu tanggung jawab suami.
Berdolah dan beritizamlah agar musibah ini tidak terjadi pada anda, ibubapa anda,isteri dan keturunan anda....ingatan.. sejarah berulang adakalanya...faktor gen dan keturunan pun diambil kira...

Akhirnya...jagalah Nurul sebaiknya agar tanggung jawabnya pada anda sentiasa terjaga sempurna... Ingatlah keikhlasa anda dan keluarga anda memetik Nurul kerana dirinya bukan muslihat lain...Dari itu janganlah mencari tekanan yang bukan tekanan terhadap suku sakat anda..