Isnin, 2 Mei 2011

VIDEO SEKS!! BILA ALLAH BUKA AIB ANWAR...!

Ada apa dengan Afifah?? DNA kah?

Nik Abduh anak Nik Abdul Aziz, mursyidul am PAS dalam tulisan di blognya meminta para penyokongnya tidak menyebarkan klip video seks meskipun mempercayai pelakunya adalah Anwar Ibrahim.
Begitulah hebatnya kesan youtube merentasi sempadan negara dan politik dan dari kata-kata Nik Abduh itu tidak dapat dinafikan ada di kalangan ahli PAS sendiri mempercayai pelaku dalam video itu adalah Ketua Pakatan Pembangkang.

Skandal Anwar main dengan pelacur dari China yang dibuktikan melalui video seks itu hanyalah salah satu rentetan yang panjang berkenaan ‘pembukaan aib’ Anwar kepada umum.
Kalau tanpa keizinanNya, semua itu tidak akan berlaku. Manusia hanya mampu merancang, tetapi Allah yang menentukannya.

Selepas mangsa teraniaya, Mohd Saiful Bukhari Azlan melakukan sumpah di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta pada 15 Ogos 2008 dengan mengucap dua kalimah syahadah, satu persatu aib pemangsanya dibuka.

“Saya Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan nama Allah saya bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 dan pada hari tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam dubur saya.

“Jika saya berdusta dengan perkara ini, saya berdusta dengan Allah SWT dan akan dilaknat oleh Allah SWT sehingga hari kiamat.”

Tiga tahun selepas sumpah itu, satu persatu aib Anwar dibuka.

Mula-mula Anwar telah dikenali sebagai ‘Pembohong’ selepas kegagalannya mengotakan janji membentuk kerajaan baru dan menjadi PM pada 16 September 2008. We have the numbers..We have the numbers..We have the numbers..begitulah kata-kata Anwar yang masih tergiang-giang di telinga kita, yang sampai sekarang tidak dimakbulkan Allah menjadi PM.

Sambung baca di SINI

McTheory:
Artikel yang bagus untuk dibaca!!

Tiada ulasan: