Isnin, 2 Mei 2011

WOII PAS! SALAH KE MENDEDAHKAN KEBURUKKAN ORANG!!


Mc nak balas balik apa Tuan Ibrahim Tuan Man kata dalam HaraMkahDaily. Marah benar Tuan Ibrahim apabila Polis belum dedahkan siapa tuan punya badan dalam video tu. Dia kata ini wayang untuk memburuk-burukan orang. Alamak, bukankah Pas sebelum ni yang 'halal'kan perkara memburuk-burukkan orang, mengaibkan orang dan mencela peribadi seseorang.

Malah pada PRK dan PRU yang lepas-lepas, Pas asyik memfitnah calon-calon BN dengan cerita yang bukan-bukan. Bila masa kena dengan muka sendiri, tahu pulak terasa sakitnya. Tapi rasanya Mc dah pernah terbitkan artikel seperti ini dulu yang mengatakan Hadi Awang memhalalkan fatwa mengaibkan orang demi untuk kebaikkan.

Sama la macam apa yang kita buat sekarang ni, dedahkan keburukkan Anwar, supaya rakyat tahu Anwar tak layak jadi Perdana Menteri Malaysia, untuk baca artikel yang lepas boleh klik Pas Halal Dedah Keburukkan Orang!!

P/s: Selamat Tinggal Anwar..

McTheory:
Makin tersepit.. 16 mei pun dah dekat ni..

1 ulasan:

hangkedee berkata...

ajaran Pok nik orang buat senua salah dia buat semua boleh.Isu ladang rakyat untung berjuta juta mengalahkan Felada.BODO punya Hampas